Zbiory jabłek jak święto? Rusza kolejna odsłona akcji #Jabłonki

Autor: pp 04 sierpnia 2021 13:27

Zbiory jabłek jak święto? Rusza kolejna odsłona akcji #Jabłonki Kolejna odsłona akcji #Jabłonki

Od początku września w całej Polsce znów rozpoczną się #Jabłonki swawole - czyli czas, kiedy polskie jabłka są najlepsze. Tak jak w ubiegłym roku do włączenia się w akcję zaproszone są również restauracje i kawiarnie.

Lokale, które przygotują w swoim menu inspirowane jabłkami pozycje oraz dołączą do interaktywnej mapy jabłkowych wydarzeń, mogą skorzystać z darmowych materiałów promocyjnych, komunikacji #jabłonek w TV i działaniach online.

Czas na #Jabłonki

#Jabłonki to czas, kiedy można cieszyć się smakiem najlepszych jabłek późnego lata i swawolić na rozmaite sposoby. Z tej okazji w całej Polsce organizowane są wydarzenia – muzyczne spotkania w sadach, degustacje rzemieślniczych cydrów, konkursy w pieczeniu szarlotek, a także akcja #Jabłonki w restauracjach. 

Warto podkreślić, że #Jabłonki są świętem niekomercyjnym i niezwiązanym z żadnym produktem ani producentem. Celem #Jabłonek jest swawolenie, czyli celebrowanie tego, co u nas najlepsze: natury, piękna i polskich smaków. #Jabłonkowe wydarzenia nie konkurują ze sobą, lecz łączą różnorodne podmioty we wspólnym świętowaniu, którego symbolem jest polskie jabłko. Przykłady lokalnych wydarzeń spod znaku jabłka można znaleźć na interaktywnej mapie dostępnej na stronie jablonki.com.

Gastronomia w akcji #Jabłonki

Także w tym roku do #Jabłonek mogą przyłączać się restauracje i kawiarnie z całej Polski. Warunkiem uczestnictwa w akcji jest przygotowanie specjalnego menu, bazującego na sezonowych polskich jabłkach i wykorzystanie materiałów marketingowych, które udostępnione są bezpłatnie.

Każda restauracja, włączająca się w świętowanie #Jabłonek może skorzystać z kampanii promujących #Jabłonki, które we wrześniu 2021 roku będą prowadzone w internecie i ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Restauratorzy, puby i drink-bary mogą dodać swoją ofertę do interaktywnej mapy wydarzeń jabłonkowych. Szefowie kuchni i menedżerowie, którzy przedstawią najciekawsze propozycje w menu, będą zaproszeni do zaprezentowania ich w serii live’ów w mediach społecznościowych festiwalu #Jabłonki.

Mapę #Jabłonek i kampanię promocyjną święta organizuje Fundacja State of Poland, która powstała by przedstawiać nasz kraj w nowym, inspirującym i oryginalnym kontekście, trafiającym do serc społeczności międzynarodowej – jako miejsce atrakcyjne, stymulujące, z własnym jasno zdefiniowanym i unikalnym charakterem.

Siedziba Fundacji mieści się w Warszawie. Wśród zrealizowanych przez State of Poland projektów znajduje się m.in. kampania edukacyjna Niepospolita, kampania informacyjna Tax Solidarity oraz szereg działań on-line o charakterze wizerunkowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

Z INNEJ SKRZYNKI

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI