
Mamy trochę pomysłów na promocję jabłek. Chcemy przypomnieć jabłko konsumentom polskim - mówi Magdalena Wrotek-Figarska, liderka projektu #wybieramPOLSKIEjabłka.
- Paradoksalnie w Polsce zaczynamy traktować jabłka nie jak przyjemność, ale... lekarstwo. Z badania firmy Kantar wynika że 55 proc. osób wie, że jabłka są zdrowe, ale tylko 20 proc. uważa je za coś przyjemnego i apetycznego. W efekcie sprzedaż jabłek nam spada" - podkreśla Magdalena Wrotek-Figarska.
- Dziś producenci jabłek działają razem, bez podziału na większych i mniejszych - chodzi o to by skuteczniej zwrócić uwagę konsumentów że nie banan czy mandarynka powinny być ich pierwszym "owocowym" skojarzeniem. Wzrost zainteresowania jabłkiem w kraju przełoży się na eksport - trzeba by osoby odwiedzające Polskę widziały, że jabłka są w Polsce popularne, a nawet modne! - dodaje Wrotek-Figarska.
CHF
4,48 -0,42%
GBP
5,42 -0,09%
USD
4,30 -0,52%
ON
7,27 -18 gr
LPG
3,64 -2 gr