Branża ogrodnicza partnerem Narodowego Dnia Sportu 2022

Autor: www.sadyogrody.pl 07 września 2022 14:59

Branża ogrodnicza partnerem Narodowego Dnia Sportu 2022 Sektor ogrodniczy został partnerem Narodowego Dnia Sportu 2022 - 18 września

Po raz pierwszy w historii zintegrowany sektor ogrodniczy pokaże swoją ofertę na imprezie masowej. To będzie Narodowy Dzień Sportu, finał jubileuszowej 10. edycji, 18 września na błoniach PGE Narodowego.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia specjalnej strefy owoców i warzyw. Wiele organizacji branżowych, wspólnie, zwrócą uwagę na to, że dobra forma tak naprawdę zaczyna się w kuchni. Warzywa i owoce powinny stanowić połowę tego co jemy w każdym posiłku.

 

- Połączyliśmy siły kilkunastu organizacji i 6 projektów rozwijanych w ramach Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Wspólnie promujemy owoce i warzywa jako część aktywnego stylu życia. Wspólnie zostaliśmy też w tym roku strategicznym partnerem Narodowego Dnia Sportu 2022 - mówi Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, Szef Komisji Zarządzającej Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Narodowy Dzień Sportu areną współpracy 19 organizacji i 6 projektów finansowanych z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw

Strefa owoców i warzyw na błoniach PGE Narodowego współorganizowana jest przez 6 projektów:
- Jedz Owoce i Warzywa
- Ziemniaki czy kartofle?
- #wybieramPOLSKIEjabłka
- Apetyt na polskie
- Moc Polskich Warzyw
- Czas na polskie superowoce!

Czas na polskie superowoce!

Producenci owoców jagodowych współpracują w ramach kampanii Czas na polskie superowoce! Projekt realizuje Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw przy współpracy 7 branżowych organizacji.

Krajowe Zrzeszenie Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA
Stowarzyszenie Plantatorów Borówki SPBA
Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki
Plantatorów Jagody Kamczackiej
Polskie Stowarzyszenie Plantatorów Porzeczek
Stowarzyszenie Plantatorów Mini Kiwi
partner merytoryczny - Fundacja Promocji Polskiej Borówki.

#wybieramPOLSKIEjabłka

Wspólny projekt sadowników - #wybieramPOLSKIEjabłka - został zainicjowany przez Stowarzyszenie Sady Grójeckie i realizowany we współpracy z 5 organizacjami:
Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej
Stowarzyszenie Sady Sandomierskie
Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Unię Owocowa
KZGPOiW

Moc Polskich Warzyw

Projekt producentów warzyw - „Moc Polskich Warzyw”, realizowany jest przez Zrzeszenie Producentów Papryki RP we współpracy z 5 organizacjami:
Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami
Stowarzyszenie Malinowy Król
Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych
Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski
KZGPOiW

Ziemniaki czy kartofle?

Projekty „Ziemniaki czy kartofle” i „Jedz Owoce i Warzywa – w nich największa moc się skrywa” - skierowany do dzieci przedszkolnych i młodszych klas szkół podstawowych – oba realizowane są przez Federację Branżowych Związków Producentów Rolnych.

Apetyt na polskie

Kampania pod hasłem „Apetyt na polskie” opiera się szeroko zakrojonych działaniach komunikacyjnych w internecie i wizytówce kampanii - serwisie apetytnapolskie.pl. To rzetelne źródło wiedzy o zbilansowanej diecie, opartej na warzywach, owocach i produktach z nich powstałych, takich jak np. soki, musy i inne przetwory. Projekt „Apetyt na polskie” realizowany przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.

Dotarcie do konsumentów w projekcie jest równie istotne jak konsolidowanie działań realizowanych w ramach Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. W serwisie umieszczane są informacje na temat aktywności promocyjnych beneficjentów FPOiW.

Obok stoisk ww. projektów, powstanie również wspólne stoisko z poradami dietetyków i strefą animacji dla dzieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

Z INNEJ SKRZYNKI

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI