SuperMenu by Anna Lewandowska nie zwalnia tempa.  Po roku działalności, który był sprzedażowym sukcesem marki, stawia kolejny krok milowy i wprowadza certyfikowaną, ekologiczną żywność, wyznaczając tym samym nową jakość na rynku. To przełom w branży cateringów dietetycznych, który udowadnia, że SuperMenu rozwija się działając zgodnie z najnowszym trendami i wyróżnia się innowacyjnym podejściem do kategorii zdrowia.

- Od samego początku, pracując z moim zespołem nad stworzeniem cateringu SuperMenu, postawiliśmy sobie jasny cel - kreowanie zdrowych nawyków żywieniowych Klientów. Poprzez dostarczanie pełnowartościowych i zbilansowanych posiłków, edukację na temat zasad zdrowego odżywiania, zwracanie uwagi na regularność w ich spożywaniu oraz aktywność fizyczną. Naszym priorytetem była również najwyższa jakość oferowanych potraw, dlatego wyeliminowaliśmy biały cukier, pszenicę i surowe mleko ze wszystkich planów żywieniowych. Wszystkie nasze założenia udało się wcielić w życie, więc teraz czas na kolejny etap rozwoju. Uprawę ekologicznych ziół i warzyw. Będą one wykorzystywane do produkcji dań SuperMenu. Jestem niezwykle dumna z tego projektu i cieszę się, że wyznaczamy nowe standardy w branży - mówi Anna Lewandowska, sportsmenka, propagatorka zdrowego stylu życia i założycielka SuperMenu by Anna Lewandowska.

Rośnie świadomość konsumentów na temat zdrowia

Dla Polaków priorytetem jest zdrowie, które określają w większości jako dobrą kondycję organizmu (68%), a w którego utrzymaniu istotne są m.in.: odpowiednia ilość ruchu (74%), właściwa dieta (63%), unikanie stresu (74%). Dane te pokazują, że Polacy widzą konieczność zadbania o swój organizm w sposób holistyczny. Zauważalna jest także potrzeba diet specjalistycznych wspomagających w walce z alergiami i chorobami. Kolejnym silnie rozwijającym się trendem jest wykorzystywanie produktów ekologicznych w codziennym żywieniu. Jak wynika z raportu „Rosnące znaczenie zdrowia a nawyki żywieniowe Polaków. SuperMenu 2021” dla 43% Polaków ich spożywanie jest ważne w utrzymaniu dobrego zdrowia.

- Rynek usług i produktów ewoluuje wraz z rosnącą świadomością konsumentów. Styl życia Polaków się zmienił, a postawy prozdrowotne, które są wynikiem m.in. pandemii, są coraz bardziej widoczne. Jako pionierzy od samego początku postawiliśmy na zdrowie. Nasza marka oparta jest na filozofii żywienia Anny Lewandowskiej, która od lat promuje zdrowy styl życia. Ekologiczne uprawy ziół oraz warzyw są kontynuacją naszych założeń. To również potwierdzenie dbałości o najwyższą jakość, o której dużo się mówi w branży. Celem SuperMenu jest bowiem zmiana myślenia i podejścia do odżywiania poprzez dostarczenie jakościowych posiłków, które pomogą nie tylko poprawić sylwetkę i samopoczucie, ale przede wszystkim pozwolą na wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych na lata. Obserwując rynek na przełomie ostatniego roku utwierdziliśmy się w przekonaniu, że były to właściwe decyzje, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów – podkreśla Jacek Domasat, prezes zarządu SuperMenu by Anna Lewandowska.