- Na wschodzie Europy widzimy ogromny potencjał rozwoju dla naszych produktów, bo tam są one cały czas niszowe. Jednak proces edukacji konsumentów wymaga czasu i będziemy chętnie w to inwestować. Żeby edukować społeczeństwo produkt musi być ogólnie dostępny na terenie danego kraju. Zamierzamy intensyfikować sprzedaż na...
- W roku 2015 planujemy wziąć udział w targach w Azerbejdżanie, Nowym Jorku oraz Anuga w Koloni. Jeśli chodzi o inwestycje to czekamy na środki z nowego budżetu UE. Chcemy unowocześnić park maszynowy, powiększyć flotę transportową, mocno uderzyć w eksport oraz wzmocnić i rozbudować bazę przedstawicieli handlowych na rynku...
- Zarówno przetwórcy jak i pośrednicy powinni bardzo ostrożnie podchodzić do tematu cen surowców. Przez zaniżanie cen skupu poniżej opłacalności dla rolnika, za kilka lat, Polacy mogą być zmuszeni do zaprzestania produkcji płodów rolnych. Uprawy zostaną zniszczone, baza wytwórcza zlikwidowana i będziemy zmuszeni do zakupów za...
- Planujemy poszerzać ofertę convenience food zarówno w kraju jak i zagranicą. Obecnie nasze produkty sprzedajemy w Polsce w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i van-sellingowym - mówi Krzysztof Wierzbicki, senior key account manager w Green Factory.
- W ciągu trzech lat zamierzamy utrzymać pozycję lidera rynku ready to use, sałat gotowych do spożycia w Polsce, zarówno w segmencie horeca jak i retail. Za trzy lata nasze przychody ze sprzedaży produktów convenience i świeżych warzyw powinny, według naszych szacunków, przekroczyć 300 mln zł - mówi Artur Rytel, prezes Green...
Citronex dogadał się z hiszpańskim potentatem rynku sałaty. Razem wybudują w Polsce fabrykę paczkowania sałat i rozpoczną ofensywę handlową - czytamy w "Pulsie Biznesu".
CHF
4,70 -0,07%
GBP
5,32 -0,23%
USD
4,30 -0,47%
ON
6,81 -20 gr
LPG
3,12 -4 gr