XII FRSiH: Bracia Sadownicy stawiają na bezpośredni kontakt ze swoimi odbiorcami



portalspozywczy.pl - 26 listopada 2019 09:38


Charakter marki podpowiada nam, żeby komunikować się w prosty sposób, pokazywać osoby, które ją tworzą i ich historie – powiedział Dawid Błaszczyk, partner zarządzający w firmie Bracia Sadownicy, podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

W trakcie debaty Dawid Błaszczyk powiedział, że ich marka stawia na bezpośredni kontakt ze swoimi odbiorcami.

– Komunikacja Braci Sadowników jest naturalną konsekwencją tego, jaka jest i jak działa marka. Mówimy i kierujemy swoja ofertę do takich ludzi jak Bracia – młodych i szybko żyjących osób. Stawiamy na digital, bo to jest naturalne w obecnych czasach. A w naszej komunikacji najważniejsza jest autentyczność. Charakter marki podpowiada nam, żeby komunikować się w prosty sposób, pokazywać osoby, które ją tworzą i ich historie. Dlatego tez stworzyliśmy cykl video pt. „Ci od jabłek”, gdzie zarejestrowaliśmy rzeczywistość braci. A media społecznościowe uwiarygodniają nasz kontakt ze społeczeństwem i to nasi obserwujący stają się naszym mikroinfluencerami – wyjaśnił.  

Więcej na www.portalspozywczy.pl