Oryginalny Sok: Podatek cukrowy to dla nas szansa

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 21 stycznia 2021 13:05

Oryginalny Sok: Podatek cukrowy to dla nas szansa Oryginalny Sok: Podatek cukrowy to dla nas szansa/ fot. materiały prasowe

- Po wprowadzeniu podatku cukrowego ceny soków NFC są porównywalne do napojów, co zdecydowanie jest dla nas szansą. W połączeniu z edukacją konsumentów oraz coraz większym trendem na czytanie etykiet otwiera przed nami wiele możliwości i stawia ciekawe perspektywy - mówi Krystian Krystoforski, manager ds. marketingu i PR w firmie Biurkom Flampol, która jest właścicielem marki OryginalnySok.

Podatek cukrowy to wyrok czy szansa dla firmy takiej jest Wasza - Biurkom Flampol Sp. z o.o. i marki Oryginalny sok oraz OryginalnaSpiżarnia? 

Zdecydowanie szansa. Soki NFC które zgodnie z prawem nie mogą wprost informować konsumentów o tym że nie ma w nich dodatku cukru lub barwników od samego początku toczą ,,bitwę’’ na półkach sklepowych ze sztucznymi dużo tańszymi produktami o wybór klienta, natomiast klient zastanawia się dlaczego litrowa butelka soku NFC kosztuje 8 – 10 zł a obok stoi półtora litrowy karton gdzie też jest napisane 100% i kosztuje 4 zł. Po wprowadzeniu podatku cukrowego ceny soków NFC są porównywalne do napojów co zdecydowanie jest dla nas szansą a w połączeniu z edukacją konsumentów oraz coraz większym trendem na czytanie etykiet otwiera przed nami wiele możliwości i stawia ciekawe perspektywy.

Jak 2020 zweryfikował strategię firmy i plany rozwoju – planowaliście rozwój nowej marki – czy to był dobry czas na jej wprowadzenie na rynek? Jak do tego podeszła firmy, rynek a jak konsumenci?

Marka OryginalnaSpiżarnia to naturalne produkty, które możemy pamiętać ze spiżarni naszych babć. W naszej ofercie znajdują się m.in. danie gotowe takie jak żurek czy barszcz, miody ale przede wszystkim przetwory owocowe 100% owoców, 0% cukru. Start marki zaplanowany był na połowę marca czyli na okres kiedy w Polsce został wprowadzony pierwszy lockdown co spowodowało że musieliśmy zmienić plany i nasze produkty zaczęły pojawiać się w sklepach dopiero w II połowie czerwca a realnie od września zaczęliśmy na 100% wprowadzać naszą nową markę OryginalnaSpiżarnia co daje nam 6 miesięcy opóźnienia.

Oczywiście ma to spory wpływ na rozwój tej marki oraz sprzedaż ale pierwsze opinie z rynku są bardzo pozytywne, zwłaszcza dotyczące naszych przetworów. Klienci którzy posmakują tych produktów opowiadają nam że poczuli się jak w dzieciństwie, kiedy w ogródku dziadków zjadali owoce prosto z krzaków i czegoś takiego na rynku do tej pory nie było. To chcieliśmy osiągnąć poprzez zamknięcie owoców w słoiku i osłodzenie ich sokiem z winogron zamiast cukrem. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

Array
(
    [0] => Array
        (
            [id] => 4_6424764
            [nazwa] => Transport Planner Specialist with German
            [kto] => ManpowerGroup Sp. z o.o.
            [data] => 2022-01-26
            [miejsce] => pomorskie
            [source] => Array
                (
                    [portalurl] => http://www.praca.pl
                    [portalimg] => praca.plA.gif
                )

            [link] => https://www.sadyogrody.pl/oferty/praca/4_6424764.html
        )

    [1] => Array
        (
            [id] => 24_3532322
            [nazwa] => SPAWACZE 135/136/141 - NIEMCY
            [kto] => ImpactJob
            [data] => 2022-01-26
            [miejsce] => Cała Polska
            [source] => Array
                (
                    [portalurl] => http://jobs.pl/
                    [portalimg] => jobs.plA.gif
                )

            [link] => https://www.sadyogrody.pl/oferty/praca/24_3532322.html
        )

)

WYSZUKIWARKI

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.