Bracia Sadownicy na FRSiH: Są kategorie produktowe, które jeszcze nie wyszły z ery NO NAME



www.portalspozywczy.pl - 20 listopada 2019 09:43


Ważne w budowaniu marki są autentyczność i wiarygodność. Na wstępie budowy marki Bracia Sadownicy dokonaliśmy podsumowania, co jest naszą mocną stroną, a jakie są nasze słabości. Doszliśmy do wniosku, że tylko prawda nas wyzwoli – powiedział Dawid Błaszczyk, partner zarządzający w firmie Bracia Sadownicy, podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

W trakcie debaty Dawid Błaszczyk podkreślił istotną kwestię w budowaniu marki, jaką jest wiarygodność.

– Są kategorie produktowe, które jeszcze nie wyszły z ery NO NAME, tak jest np. z jabłkami. Do niedawna podobnie było z jajkami, ale zostały one skutecznie zagospodarowane przez Farmio. Natomiast ważne w budowaniu marki są autentyczność i wiarygodność. Na wstępie budowy marki Bracia Sadownicy dokonaliśmy podsumowania, co jest naszą mocną stroną, a jakie są nasze słabości. Doszliśmy do wniosku, że tylko prawda nas wyzwoli. Nasi Bracia Sadownicy naprawdę znają się na jabłkach, są sadownikami w trzecim pokoleniu, a ich sady istnieją w rzeczywistości, gdy wiele znanych firm ich nie posiada. To nas odróżnia od innych, dużych brandów. Za wszystkim u nas stoją bracia, którzy z jednej strony kultywują tradycję, a z drugiej strony robią po swojemu. I to jest nasza wartość dodana do tego segmentu. Finalnie te twarze sprawiają, że nasza marka jest wiarygodna, bo stoją za nią ludzie, którzy są odpowiedzialni za to, co robią – tłumaczył Błaszczyk.