Activ rusza z szeroką kampanią soków Royal Apple

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 10 marca 2021 15:06

Activ rusza z szeroką kampanią soków Royal Apple fot. materiały prasowe / soki Royal Apple

Mija 10 lat od kiedy firma Activ jako jedna z pierwszych pozycjonowała soki NFC na półkach sklepowych, tworząc nową kategorię, która mimo wielu przeciwności bardzo szybko zyskała uznanie i akceptację.

Dla soków Royal Apple (marka Activ) rok 2020 był rokiem trudnym. Spadek popytu z powodu Covid-19 dał się mocno odczuć. 

- Historyczny wzrost cen surowca - jabłek, który jest jedynym lub głównym komponentem naszych soków mocno nas uderzył. Ale jako jedni z niewielu lub jedyni w tej kategorii nie przerwaliśmy dostaw do sklepów wiosną i latem ubiegłego roku - mówi Waldemar Żółcik.

Szansy na rozwój marka Royal Apple upatruje we wprowadzonym podatku cukrowym. - Nie dodajemy żadnych cukrów do naszych soków, liczymy więc na wzrost zainteresowania. W końcu nasz sok jest „Sokiem na wagę zdrowia” . To nasze hasło - mówi prezes. 

Activ ma sporo planów. Obecnie firma wprowadziła soki HPP - czyli pasteryzowane pod wysokim ciśnieniem, jak również soki przecierowe typu smoothie.

- Obecnie realizujemy kampanię promocyjną - można nas zobaczyć w kilku kanałach telewizyjnych - TVP 1 i 2, Polsat, TVN, TVP ABC, jak również w radio, w kilku stacjach. Chcemy przybliżyć naszą rodzinną firmę oraz markę Royal Apple, która mimo że brzmi w języku Szekspira, jest marką rdzennie polską. Wierzę, że jak rodziny raz spróbują to wzorem innych, będą już zawsze „wzbogacać swój dzień sokami na wagę zdrowia”. Chcemy, jako polska stara rodzina sadownicza oraz rodzinna firma dać to co najlepsze z polskich sadów w czystej, naturalnie przygotowanej formie - podsumowuje Waldemar Żółcik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.