Zmiany w strukturach John Deere Polska

$data.author.description Autor: farmer.pl 07 grudnia 2020 08:58

Zmiany w strukturach John Deere Polska Katarzyna Lewicka, prezes zarządu i dyrektor sprzedaży w John Deere Polska, fot. JD

John Deere ogłosił, że dobiega do końca transformacja strategii Smart Industrial. Zmiany dotyczą struktur zarówno światowych jak i polskich - informuje farmer.pl.

Zmiany dokonały się w obszarze działów sprzedaży i marketingu firmy John Deere. Punktem decyzyjnym dla działań na rynku europejskim stało się nowe Centrum Wsparcia Sprzedaży i Marketingu w Walldorf w Niemczech. Wszystkie osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing marki John Deere w poszczególnych krajach europejskich będą także powiązane ściśle z nowym centrum w Walldorf.

Jak zapewnia producent, taka struktura zdecydowanie skróci procesy decyzyjne. Umożliwi także firmie szybkie reagowanie na zmieniające się warunki na lokalnych rynkach oraz na lepsze sprostanie wymaganiom klientów.

Marko Borwieck, dotychczasowy prezes zarządu, stał się odpowiedzialny za rynki Europy centralnej jako nowy Division Business Manager. Jego miejsce zajęła Katarzyna Lewicka, która objęła nowo powstałą funkcję „Division Business Managera“, czyli stanowisko łączące obowiązki prezesa zarządu oraz jednocześnie dyrektora sprzedaży w Polsce.

Połączenie funkcji prezesa z dyrektorem sprzedaży ma dać efekt bliższego kontaktu z dealerami i szybszej decyzyjności.

- Zmiany, jakie w okresie kilkunastu ostatnich lat zaszły w naszej organizacji, potwierdzają jak dla John Deere bardzo ważny jest rynek polski, gdzie firma się ulokowała, rozwija sieć dealerską, cały czas doskonali się w kierunku profesjonalnego dealera, stara się robić wszystko, by być bliżej klienta. Wystarczy wspomnieć, że początkowo w naszej ofercie mieliśmy głównie duże ciągniki amerykańskie i kombajny, a obecnie nasze portfolio zawiera maszyny TURF, ciągniki dla każdego typu gospodarstw, kombajny, prasy czy sieczkarnie. Ponadto sukcesywny rozwój sieci dealerskiej sprawia, że jesteśmy wręcz zobligowani do przyciągania największych talentów na rynku pracy, a wykorzystanie nowoczesnego Centrum Szkoleniowego pozwala nam stale rozwijać kompetencje naszej kadry, także po stronie dealerów. Jestem szczęśliwa, że mogę w nowej, jeszcze bardziej odpowiedzialnej roli być częścią tak rozwijającej się firmy – mówi Katarzyna Lewicka, Division Business Manager w John Deere Polska.

Więcej w serwisie farmer.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRAWO I DOTACJE

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI