Światowy Dzień Owoców i Warzyw pod znakiem upowszechniania zdrowego jedzenia i integracji sektora (foto +wideo)

Autor: www.sadyogrody.pl 16 października 2020 16:23

Przyjęta symbolika określa w bardzo prosty sposób ilość warzyw, którą powinniśmy spożywać codziennie. Ta połowa talerza to jakby połowa sukcesu w żywieniu. Uważam, że to bardzo dobry pomysł. Zgodne działanie całego środowiska, związanego z owocami i warzywami, na pewno da synergię. Ja już widzę pewne pomysły dla naszej akcji promocyjnej, na pewno je wykorzystamy. Bardzo interesujące. Producenci papryki na pewno powinni zwrócić uwagę na mądre proste skłonienie ludzi do spożywania naszych produktów – mówi Mirosław Łuska, prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP.

Połowa sukcesu przykładem dla innych branż, że można pogodzić interesy i patrzeć bardziej długofalowo. Wspólne przekonywanie konsumentów przyniesie lepsze efekty niż pojedyncze działania. W federacji którą reprezentuję, już widzę kilka takich przykładów, również w innych branżach, gdzie organizacje tworzą wspólne projekty, wychodząc na rynek europejski, na rynek światowy, na rynek krajowy i rzeczywiście przynosi to sukcesy. I myślę, że w owocach i warzywach też jest to świetny pomysł, warty kopiowania i naśladowania - mówi Agnieszka Falba-Gałkowska z Federacji Branżowych Związków Producentów Rolnych.

Fundusz Promocji Owoców i Warzyw i nasza wspólna strategia „Połowy sukcesu”, pokazały, że wszyscy mogą razem dla dobra branży współpracować. Myślę, że jest to świetny przykład do naśladowania i zachęcam inne Fundusze żeby współpracowały w podobny sposób - jednoczyły siły dla dobra polskich konsumentów i rolników - dodaje Agnieszka Falba-Gałkowska.

To jest naprawdę wyjątkowy projekt. Jabłko rozmawia ze sobą, ale nigdy nie zdarzyło się żebyśmy wypracowali aż tak wspólne działania. Jest to naprawdę wyjątkowy czas i wyjątkowe szanse przed nami. Mam ogromną nadzieję, że to co teraz wypracowaliśmy pozwoli skatalizować cały potencjał który drzemie w tej branży – mówi Maciej Majewski, prezes Stowarzyszenia Sadów Grójeckich.

Wypracowaliśmy naprawdę świetne rozwiązania. Jesteśmy w stanie poinformować konsumenta o walorach zdrowotnych, smakowych i wszystkich emocjach, które są związane ze spożyciem owoców i warzyw. Połową sukcesu jest to, żeby na każdym talerzu połowę stanowiły owoce i warzywa, a obok tego talerza jest zawsze miejsce minimum dla jednego jabłka dziennie – dodaje Maciej Majewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

OWOCE

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.