KZGPOiW przeprowadzi kampanię promującą polskie borówki

Autor: www.sadyogrody.pl / Wirtualne Media 21 marca 2018 08:57

KZGPOiW przeprowadzi kampanię promującą polskie borówki fot. pixabay.com

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw (KZGPOiW) poszukuje agencji, która przeprowadzi kampanię informacyjno-promocyjną "Lato z borówkami". Jej budżet wynosi około 180 tys. zł netto.

KZGPOiW zaprosił agencje do skłania ofert. Firmy mają czas do 27 marca. Kampania ma ruszyć zaraz po tym, jak zostanie wybrana agencja do jej realizacji.

Jak podaje serwis Wirtualne Media, w pierwszym etapie promowana będzie data 1 lipca jako dnia, w którym rozpoczyna się sezon na borówki. W tym okresie działania będą prowadzone m.in. poprzez fanpage na Facebooku, działania PR. Na potrzeby social mediów ma powstać cykl filmów edukacyjnych prezentujących konsumentom pracę na plantacji borówek oraz produkcja filmowa „pszczoły mieszkają na plantacji” pokazująca rolę owadów zapylających (pszczoła miodna, murarka ogrodowa, trzmiele itp.) na plantacjach borówki, współpracę plantatorów z pszczelarzami oraz przyczynianie się plantatorów do dobrostanu pszczół, szczególnie w kontekście istniejących zagrożeń dla tego gatunku. Na czerwiec zaplanowano m.in. warsztaty dla przedszkolaków, podczas których zostanie im wyjaśnione skąd się biorą borówki. Pod koniec czerwca ma się odbyć briefing dla mediów i blogerów oraz event dla konsumentów. Celem tych aktywności będzie zbudowanie wśród konsumentów świadomości czasu trwania sezonu na polskie borówki i tworzenie nawyku jedzenia polskich borówek i pośrednio innych owoców jagodowych – w sezonie zbiorów – jako jednej z 5 porcji owoców i warzyw. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

OWOCE

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI