
- Realizując kampanię "Czas na polskie superowoce" zajmowaliśmy się promocją 7 gatunków, które dojrzewają - poczynając od truskawki w maju aż po minikiwi we wrześniu. Stąd mówiliśmy o jagodowej sztafecie - kolejne gatunki wchodziły na rynek, staraliśmy się je przybliżyć konsumentom. W sumie o kampanii, włączając działania sieci, usłyszało ponad 27 mln Polaków - mówi serwisowi sadyogrody.pl Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
- Kampania "Czas na polskie superowoce" była zaplanowana przez 7 współpracujących organizacji. Wszystko działo się pod szyldem Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, ale naszymi partnerami były stowarzyszenia producentów borówki, aronii, truskawek, minikiwi, jagody kamczackiej oraz porzeczki. Producenci malin również byli włączeni w działania - zaznacza Witold Boguta.
Kampania była widoczna w mediach społecznościowych, chcieliśmy dotrzeć do konsumentów z przekazem, żeby codziennie sięgali po polskie owoce jagodowe - dodaje.
- W dużej mierze wszystkie cele zostały zrealizowane. Zakładamy na nowy rok kontynuowanie tego zadania, poszerzamy gamę gatunków o jeżyny i agrest. Chcemy również więcej uwagi poświęcić czerwonej porzeczce. Rozszerzamy realizacje projektu w czasie, zaczynamy już w styczniu od promocji przetworów - mówi Witold Boguta.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
CHF
4,62 -0,19%
GBP
5,21 -0,04%
USD
4,19 -0,18%
ON
6,13 -2 gr
LPG
2,92 -2 gr