
Misją projektu Greenery jest podniesienie poziomu satysfakcji wszystkich klientów branży ogrodniczej, poprzez oferowanie szerokiego asortymentu wysokiej jakości roślin, kreowanie trendów oraz sprawność logistyczną przekładającą się na wzrost sprzedaży – mówiła podczas konferencji pasowej Marzena Bartosiewicz, pomysłodawczyni platformy Greenery.
Celem projektu Greenery jest ułatwienie współpracy pomiędzy producentami roślin i hurtowymi odbiorcami. Nowy kanał dystrybucji stanowi połączenie tradycyjnych sesji targowych z zakupami on-line w kanale B2B i powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, takie jak skrócenie procesu przemieszczania roślin od producenta do centrum ogrodniczego, możliwości zaprezentowania roślin w najkorzystniejszym wegetacyjnie okresie jak najszerszej rzeszy klientów (dotyczy to zwłaszcza roślin ozdobnych z kwiatów) oraz sprawne wprowadzanie na rynek nowości roślinnych.
Marzena Bartosiewicz zaznaczyła, że projekt dedykowany jest polskiego ogrodniczego rynku zarówno do dużych, jak i małych firm. - Podobne rozwiązania doskonale sprawdzają się za granicą. W naszym kraju to nadal brakujący kanał dystrybucji, a branża ogrodnicza w Polsce ma ogromny potencjał. Nasz projekt może w pełni go wykorzystać. Nowe rozwiązania dotyczące prezentacji roślin, kontroli jakości i sprzedaży oraz sprawna logistyka niewątpliwie wpłyną na wyższy obrót materiałem roślinnym – mówiła pomysłodawczyni Greenery.
Greenery gwarantuje otrzymanie roślin o takiej samej jakości, jak eksponowane wzory. Projekt został stworzony przez Hortorus Bartosiewicz Sp. J. Pierwsza odsłona systemu odbędzie się już za 2 miesiące, podczas wystawy ,,Zieleń to życie'' w Warszawie.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
CHF
4,75 -0,26%
GBP
5,34 -0,10%
USD
4,35 -0,51%
ON
6,81 -20 gr
LPG
3,12 -4 gr