CIECH Sarzyna uruchamia nowy kanał obsługi klienta

Autor: www.sadyogrody.pl/pr 19 października 2021 15:11

CIECH Sarzyna uruchamia nowy kanał obsługi klienta CIECH Sarzyna uruchamia chatbot - nowy kanał obsługi klienta/ fot. materiały prasowe

CIECH Sarzyna podążając za wiodącym trendem w obsłudze klienta, uruchomił na swojej stronie nowe narzędzie do komunikacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Inteligentny chatbot, całodobowo i przez siedem dni w tygodniu, udziela użytkownikom informacji m.in. dot. produktów spółki oraz pomaga w doborze odpowiedniego środka ochrony roślin.

Komunikacja firm z klientem przy pomocy sztucznej inteligencji to jeden z wiodących trendów w biznesie. Zgodnie z nowym raportem Grand View Research, rynek botów i wirtualnych asystentów do 2028 roku osiągnie wielkość 2,5 mld dolarów . Oznacza to, że sztuczna inteligencja w znaczący sposób zastąpi interakcję z człowiekiem, wpływając na częstość korzystania z usług konsultantów telefonicznych.

Nowy kanał obsługi klienta w CIECH Sarzyna

CIECH Sarzyna wdraża innowacyjne rozwiązania marketingowo-informatyczne od 2019 roku. Tym razem, koncentrując się na rozwijaniu kanałów kontaktu z klientami, w październiku tego roku spółka uruchomiła inteligentny chatbot „Cieszek”, dostępny całodobowo dla użytkowników strony https://ciechagro.pl/pl. Celem narzędzia jest przede wszystkim automatyzacja procesów sprzedażowych, poprawienie jakości obsługi klienta w kanale digital oraz pozyskanie nowych kontaktów ze strony internetowej. Chatbot sprawdza się także doskonale podczas korzystania ze smartfonu, zapewniając informacje „od ręki”.

Wśród kluczowych funkcjonalności „Cieszka” znajdują się m.in.: odpowiadanie na pytania o aktualne promocje, współpracę sprzedażową oraz produkty – ich charakterystykę, dawkowanie oraz dostępność w sklepach – a także doradztwo w zakresie upraw, ochrony herbicydowej, fungicydowej i innych. Chatbot ułatwi też kontakt z przedstawicielem handlowym Grupy CIECH oraz ekspertami, tym samym znacząco usprawniając wymianę informacji. Rozwiązanie to z powodzeniem funkcjonuje w innych branżach, m.in. w sektorze farmaceutycznym. Za realizację projektu odpowiada firma Stanusch Technologies.

- Rozwój naszego biznesu zakłada digitalizację, usprawnianie procesów sprzedażowych oraz wyższą jakość kontaktu z klientami przy użyciu nowoczesnych technologii. Uruchomienie chatbota na stronie produktowej CIECH Sarzyna ma zautomatyzować proces komunikacji oraz zapewnić naszym klientom i partnerom całodobowe wsparcie, siedem dni w tygodniu. Liczymy także, że nowy kanał obsługi, dzięki swojej prostocie i intuicyjności, pozwoli nam pozyskać nowych klientów, zapewnić jeszcze lepszą obsługę obecnym partnerom, a także zoptymalizować proces sprzedaży – mówi Wojciech Babski, prezes zarządu CIECH Sarzyna i szef biznesu AGRO w Grupie CIECH.

- Wprowadzając na stronie CIECH Sarzyna inteligentnego chatbota, kierowaliśmy się strategią „customer first”. Zadaniem Cieszka jest zapewnienie klientom dostępu do eksperckiej wiedzy 24/7, także w niedziele i święta. To szczególnie istotne w czasach, kiedy decyzje muszą być podejmowane szybko, często przy użyciu smartfona. Chatbot to efektywny sposób, aby pomóc rolnikom dobrać i stosować produkty w zależności od ich potrzeb, także tych zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju – mówi Milan Malinowski, manager systemów i wsparcia sprzedaży w spółce CIECH Sarzyna.

W ciągu ostatnich trzech lat udział CIECH Sarzyna w polskim rynku środków ochrony roślin systematycznie rośnie. W kluczowym segmencie herbicydów zbożowych, udział spółki wzrósł w ciągu roku o blisko 3 pkt proc. i wyniósł 17 proc. na koniec czerwca 2021 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

LOGISTYKA I OPAKOWANIA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.