
Współpraca PKN Orlen z firmą Bracia Sadownicy rozpoczęła się w roku 2018 i zaowocowała zwiększeniem obrotów o 5 proc., lepszą dostępnością produktów, a tym samym większą rozpoznawalnością marki.
- Zamrożenie gospodarki oraz powolny powrót do nowej normalności po pandemii koronawirusa odbijają silne piętno na kondycji finansowej młodych, lokalnych firm, a co za tym idzie na stabilności stworzonych przez nie miejsc pracy. Dlatego tak ważne jest realne wsparcie oferowane przez polskie firmy, takie jak PKN Orlen – podkreśla Adam Jędrzejewski, Właściciel Braci Sadowników.
Marka Bracia Sadownicy została stworzona przez Adama i Pawła. To historia dwóch braci, których rodzina od pokoleń zajmuje się sadownictwem, prowadząc sad w Śmiłowicach na Kujawach.
PKN ORLEN od dwóch lat poszerza dostępność produktów wytworzonych w Polsce. Aktualnie koncern współpracuje już z ponad 170 polskimi firmami, a ich produkty stanowią 85% asortymentu pozapaliwowego na stacjach ORLEN w Polsce.
Kampania #WspieramyPolskę ma wzmocnić postawy konsumenckie. Można zobaczyć ją od 22 czerwca m.in. w telewizji i Internecie.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
CHF
4,67 0,05%
GBP
5,26 0,55%
USD
4,26 0,75%
ON
6,09 3 gr
LPG
2,95 -3 gr