Bracia Sadownicy jednym z bohaterów kampanii PKN Orlen #WspieramyPolskę



www.sadyogrody.pl/ informacja prasowa - 24 czerwca 2020 15:40


Współpraca PKN Orlen z firmą Bracia Sadownicy rozpoczęła się w roku 2018 i zaowocowała zwiększeniem obrotów o 5 proc., lepszą dostępnością produktów, a tym samym większą rozpoznawalnością marki.

- Zamrożenie gospodarki oraz powolny powrót do nowej normalności po pandemii koronawirusa odbijają silne piętno na kondycji finansowej młodych, lokalnych firm, a co za tym idzie na stabilności stworzonych przez nie miejsc pracy. Dlatego tak ważne jest realne wsparcie oferowane przez polskie firmy, takie jak PKN Orlen – podkreśla Adam Jędrzejewski, Właściciel Braci Sadowników.

Marka Bracia Sadownicy została stworzona przez Adama i Pawła. To historia dwóch braci, których rodzina od pokoleń zajmuje się sadownictwem, prowadząc sad w Śmiłowicach na Kujawach.

PKN ORLEN od dwóch lat poszerza dostępność produktów wytworzonych w Polsce. Aktualnie koncern współpracuje już z ponad 170 polskimi firmami, a ich produkty stanowią 85% asortymentu pozapaliwowego na stacjach ORLEN w Polsce.

Kampania #WspieramyPolskę ma wzmocnić postawy konsumenckie. Można zobaczyć ją od 22 czerwca m.in. w telewizji i Internecie.