Sieć sklepów Netto rusza z nietypową promocją owoców i warzyw



www.sadyogrody.pl - 28 czerwca 2018 15:49


Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii ośmiu znanych blogerów. Ich kulinarne propozycje są oceniane przez fanów. Kampania potrwa do 15 lipca.

Blogerzy stają do rywalizacji a fani mogą ocenić, czy prezentowane pomysły na posiłki trafią w ich gust i tym samym zasłużą na przepustkę do dalszego etapu zabawy. Rywalizację rozpoczęło ośmiu blogerów, podzielonych na dwuosobowe zespoły. Pojedynkują się dwa razy w tygodniu, publikując na swoich kanałach przepisy kulinarne. Netto prezentuje je z kolei na Facebooku i specjalnie stworzonej podstronie. Internauci mogą śledzić rywalizację, dzięki bogatym galeriom zdjęć i filmów. Tworzone przez blogerów dania przygotowane są z produktów dostępnych w sklepach Netto, w znacznej mierze z marek własnych. Fani pod koniec tygodnia mogą głosować na ulubionego blogera w ankiecie na FB, zawierającej gify z prezentacją obu przepisów każdego z bohaterów starcia.

W pojedynkach kulinarnych Netto biorą udział: Tata w pracy, Zuch, Tekstualna, Mamalla, Basia Szmydt, AlaantkoweBlw oraz Perfekcyjna w domu.

Kuchenne Pojedynki Netto są drugim etapem kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, będącej odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz trendy na rynku. Lekka i humorystyczna forma kampanii adresowana jest do młodych konsumentów i rodziców z dziećmi oraz wszystkich tych, którzy poszukują sposobów na wdrożenie zdrowszych nawyków żywieniowych w swoim domu, ale bez wielkich wyrzeczeń. W swoich działaniach Netto skupia się promowaniu oferty świeżych produktów, a także propozycjach asortymentu z kategorii eko, bio, bez cukru, dostępnego w ramach Półki Zdrowia i pokazuje, dlaczego warto sięgać po nie na co dzień.