Prezes ARR: Chcemy promować polską żywność pod jedną marką

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 09 lutego 2017 11:40

Prezes ARR: Chcemy promować polską żywność pod jedną marką Łukasz Hołubowski, prezes ARR /fot. PTWP

– Polska żywność jest dobrze znana w Unii Europejskiej. Jest trochę mniej znana na świecie. Na świecie nie są też rozpoznawane polskie marki. Po analizach stwierdziliśmy, że należy stworzyć jeden wspólny wizerunek, czyli zebrać wszystkie marki pod jednym znakiem „Polska Smakuje” („Poland Tastes Good”) i promować żywność w taki sposób, aby była kojarzona z Polską z walorami Polski, a nie walorami poszczególnych firm – mówi serwisowi portalspozywczy Łukasz Hołubowski, prezes ARR.

Jak podkreśla prezes ARR, Polska ma opinię kraju, który uchował się w procesie industrializacji rolnictwa, co stwarza dobrą bazę do promowania polskiej żywności: – W latach komunizmu, kiedy inne kraje bardzo uprzemysławiały swoje rolnictwo, inwestowały w nawożenie środkami sztucznymi, Polska prowadziła nadal gospodarkę rolną opartą na naturalnych środkach ochrony roślin i naturalnych nawozach. Po przekształceniu ustrojowym, a także po wejściu do Unii Europejskiej Polska zaczęła inwestować w najnowsze technologie, które nie wymagały już stosowania tylu sztucznych nawozów czy środków ochrony roślin. Obecnie średnia czasu do przygotowania ziemi rolnej pod uprawę ekologiczną w UE to ponad 7 lat. W Polsce to tylko 3 lata – mówi Łukasz Hołubowski.

Zgodnie z założeniami „Poland Tastes Good” polska żywność ma być promowana pod jedną marką i kojarzona z czymś, co jest naturalne, oparte o dobre receptury, bez dodatków ulepszających. – Chcemy postawić na aspekt zdrowotny, naturalność i dbanie o proces produkcji – tłumaczy prezes ARR.

Więcej przeczytaj w serwisie www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI