Polskie Jagody: Polscy konsumenci przedkładają polskie owoce nad importowane

Autor: www.sadyogrody.pl 31 stycznia 2017 12:48

Polskie Jagody: Polscy konsumenci przedkładają polskie owoce nad importowane Dominika Kozarzewska, prezes zarządu Grupy Producentów Owoców „Polskie Jagody”/ fot. PTWP

- Polish Berry Cooperative, którego członkiem są Polskie Jagody, współpracuje od lat z siecią Auchan, w tym również Simply Marketami. Dla nas najważniejszym kryterium wyboru sieci jest zachowanie łańcucha chłodniczego – tak aby borówki, które zgodnie ze standardem „30 minut” schładzamy na plantacjach w ciągu pół godziny od zebrania, utrzymały najwyższą jakość - mówi serwisowi www.sadyogrody.pl Dominika Kozarzewska, prezes Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody" Sp. z o.o.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy – wspólnie udało się wprowadzić do sprzedaży na polskim rynku nowe produkty „borówki XXL” i „borówki koktajlowe" - zapewnia Dominika Kozarzewska.

PBC planuje sprzedaż borówek pod wprowadzoną w zeszłym roku marką „Berry Good” w kolejnych sieciach.

- Moim zdaniem polscy konsumenci są bardzo świadomi i przedkładają polskie owoce nad produkty importowane, które są często transportowane na duże odległości. Ludzie chcą kupować owoce wtedy, gdy jest na nie sezon w Polsce, również ze względu na doskonałą renomę polskiej żywności - dodaje prezes Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody" Sp. z o.o.

Polska jest drugim producentem borówki w Europie. Pod względem areału to ponad 7000 ha. Mamy 40 lat doświadczeń i dwa pokolenia plantatorów. Rolę integratora pełni Polish Berry Cooperative - inicjatywa, którą tworzą już trzy wiodące grupy producentów borówki: BerryGroup, Elliot oraz Polskie Jagody. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI