Lidl chce kupować polskie produkty, ale z mniejszymi pozostałościami substancji czynnych

Autor: www.sadyogrody.pl 24 kwietnia 2020 08:50

Lidl chce kupować polskie produkty, ale z mniejszymi pozostałościami substancji czynnych Strategia CSR sieci Lidl Polska na lata 2020-25; fot. shutterstock.com

W strategii CSR sieci Lidl Polska na lata 2020-25 znalazło się takie zobowiązanie jak: 2/3 mniej pozostałości substancji czynnych w żywności konwencjonalnej niż zalecania KE. Ponadto sieć deklaruje, że w każdym roku (w latach 2020-2025) minimum 70% obrotu na asortymencie stałym firmy będzie generowana w oparciu o produkty od polskich dostawców.

Oto najważniejsze cele sieci Lidl, które dotyczą dostaw:

Recykling/opakowania – redukcja plastiku zgodna ze strategią REsetPlastic

Jakość i bezpieczeństwo produktów – będziemy prowadzić minimum 8.000 badań jakościowych asortymentu rocznie przeprowadzonych w akredytowanych laboratoriach; od naszych dostawców wymagamy o 2/3 mniej pozostałości substancji czynnych w żywności konwencjonalnej niż zalecania KE; do 2025 r. wyeliminujemy sprzedaż jajek z chowu klatkowego (oraz ich obecność w składach produktów marek Lidla); 

Lokalne zakupy – w każdym roku (w latach 2020-2025) minimum 70% obrotu na asortymencie stałym naszej firmy generować będziemy w oparciu o produkty od polskich dostawców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.