Kołodziejczak: akcja zakupu krzywych buraków przez Lidl bez wpływu na rynek

Autor: www.sadyogrody.pl 02 lutego 2021 08:44

Kołodziejczak: akcja zakupu krzywych buraków przez Lidl bez wpływu na rynek Michał Kołodziejczak, lider AGROunii/ fot. PTWP

- Akcja wymierzona czysto w reklamę, PR i budowanie dobrego wizerunku, bez odbicia w rynek, ponieważ tak naprawdę nic się nie zmieniło - ocenia akcję zakupu "krzywych buraków" przez sieć handlową Lidl, Michał Kołodziejczak, lider AGROunii.

- Dobrze, że buraki zostały kupione od rolnika, ale myślę, że to główna korzyść dla Lidla. Pokazali się reklamowo, a my byśmy chcieli, aby w tym wszystkim było więcej odpowiedniego podejścia do rolnika. Dobrze, że jednak takie ruchy się dzieją, to pokazuje społeczeństwu, że krzywe warzywo wcale nie jest gorsze – mówi serwisowi www.sadyogrody.pl Michał Kołodziejczak.

- Od tego roku widzę, że zmienia się podejście sieci handlowych. Widzą działania Agrounii, które bardzo uderzają w ich zachowanie i wiedzą, że my nie odpuścimy. Akcja z „krzywymi burakami” jest wymierzona w reklamę oraz pozytywniejsze postrzeganie przez społeczeństwo, niekoniecznie będzie miała wpływ na coś dobrego dla rolników – ocenia Kołodziejczak.

Czytaj więcej: Dramat rolnika przekuty w sukces. Historia "krzywych" buraków

Warzywa korzeniowe - dodaj ofertę kupna / sprzedaży na Giełdzie Rolnej!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.