
Dzięki akcji Biedronki „Czas na wspieranie małych producentów” kolejne produkty zyskują nowych fanów wśród klientów sieci. Do nowych produktów w ofercie dochodzą owoce od regionalnych dostawców – jabłka odmiany Idared spod Brodnicy.
- Nasza akcja pokazuje jak wielki potencjał drzemie w mniejszych, lokalnych producentach. Cieszymy się, że z każdym tygodniem wprowadzamy coraz więcej ich produktów do naszej oferty. Korzystamy na tym wszyscy – producenci znajdując kolejnych odbiorców, klienci kupując regionalne smaki, a Biedronka stale poszerzając swoją ofertę - mówi Michał Gontarz, dyrektor handlowy odpowiedzialny w sieci Biedronka m.in. za program „Czas na wspieranie małych producentów".
Lokalne zgłoszenia dotyczą też polskich warzyw i owoców. Biedronka w swojej strategii od lat kładzie nacisk na oferowanie klientom polskich produktów z tej kategorii. Do tej pory do programu zgłosiło się 20 producentów z tej kategorii. Biedronka analizuje możliwości współpracy z nimi w obecnym i przyszłym sezonie, a z pierwszymi już rozpoczęła regularne dostawy.
- Gdy dowiedziałem się o programie „Czas na wspieranie małych producentów” pomyślałem, że to szansa dla naszej rodzinnej firmy, żeby nawiązać współpracę na poziomie lokalnym i zapewnić współpracę z dużym renomowanym odbiorcą. Biedronka wyraziła zainteresowanie naszymi jabłkami i od połowy maja regularnie, co tydzień, dostarczamy odmianę Idared do centrum dystrybucyjnego Biedronki w Grudziądzu, a jednocześnie przygotowujemy się do rozpoczęcia dostaw naszego brokułu - mówi Cezary Stachewicz, właściciel gospodarstwa spod Brodnicy.
Akcja „Czas na wspieranie małych producentów” jest prowadzona przez Biedronkę bezterminowo, a produkty trafiają do specjalnej oferty regularnie co dwa tygodnie.
CHF
4,69 0,63%
GBP
5,44 0,39%
USD
4,48 0,66%
ON
7,92 13 gr
LPG
3,54 -3 gr