Fatalna jakość jabłek z promocji Lidla. Sieć odpowiada

Autor: www.sadyogrody.pl 25 października 2022 19:58

Fatalna jakość jabłek z promocji Lidla. Sieć odpowiada Jabłka sprzedawane prosto ze skrzyni w jeden z sieci handlowych w ubiegłym roku / fot. sadyogrody

Po ostatniej promocji Lidla - sprzedaży jabłek prosto ze skrzyń, w mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia towaru dopuszczonego do sprzedaży - jabłek zgniłych, obitych, niespełniających norm. Takie owoce - de facto „przemysł" - nie powinny trafić do konsumentów, a jednak tak się stało.

Lidl kontynuuje sprzedaż polskich jabłek prosto ze skrzyń. Jak informuje w materiałach promocyjnych - owoce pochodzą ze "świeżego zbioru, bez sortowania". Jednak jakość jabłek dostarczona konsumentom pozostawia wiele do życzenia. 

Skandaliczna jakość polskich jabłek w promocji Lidla

Podczas ostatniej promocji w sklepach zaoferowano klientom jabłka pozaklasowe, nienadające się do spożycia. Na zdjęciach udostępnionych w serwisach społecznościowych przez sadowników, widać, że jabłka były zgniłe w całości lub z tzw. oczkami, obite. Jakość jabłek była na tyle fatalna, że zamiast zachęcać konsumenta do zakupu, wprost zniechęcała do spożycia. 

 

 

 

Owoce zgniłe, z oznakami zepsucia w ogóle nie powinny trafić do sprzedaży. Dlaczego takie jabłka dostarczono na sklep, czy nikt tego nie kontroluje? 

Zwróciliśmy się do sieci Lidl Polska z prośbą o komentarz w tej sprawie.

- Dobro i zadowolenie klientów to dla nas fundamentalne wartości. Nieustannie dążymy do tego, by nasze produkty spełniały wszelkie niezbędne normy, były bezpieczne dla konsumentów i powstawały w sposób zrównoważony - podaje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

- Oferowane przez nas warzywa i owoce podlegają kontroli jakości – są poddawane selekcji już w magazynach. Warto podkreślić, że jej kryteria są bardziej restrykcyjne niż te określone w normach handlowych. Co więcej, pracownicy wszystkich sklepów Lidl Polska zostali zobowiązani do tego, by na bieżąco sprawdzać świeżość produktów znajdujących się na sali sprzedaży. Te, które nie nadają się do spożycia, są wycofywane. W opisanym przez redakcję www.sadyogrody.pl przypadku obsługa sklepu jednorazowo nie zastosowała się do tych wytycznych, za co najmocniej przepraszamy - tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

HANDEL I DYSTRYBUCJA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI