
Przez cały kwiecień w kilkunastu miejscach rozsianych po całej Polsce odbywały się spotkania z cyklu MOSPILAN TOUR. Była to już druga edycja serii wydarzeń skupionych wokół ochrony insektycydowej upraw organizowanych przez Sumi Agro Poland we współpracy ze sklepami partnerskimi.
Organizatorzy zachęceni wysoką frekwencją i bardzo pozytywnym odbiorem tej inicjatywy po pierwszej edycji, w tym roku ponownie wyjechali w trasę po Polsce. Spotkania odbywały się w niemal niezmienionej formule, która jak wynika z opinii rolników i sadowników, doskonale się sprawdziła. Na uczestników czekał poczęstunek, firmowe upominki i promocyjne warunki zakupu na MOSPILAN 20 SP.
Tematem przewodnim prowadzonych rozmów było zabezpieczenie roślin przed szkodnikami, toczyły się one w bardzo swobodnej, piknikowej atmosferze.
Jak wynika z opinii uczestników, niezobowiązujący charakter spotkań z cyklu MOSPILAN TOUR jest jednym z atutów tego wydarzenia.
– Nasi goście podczas rozmów w czasie Mospilan Tour wielokrotnie podkreślali, że taka formuła spotkań jest bardzo wartościowa – mówi Marta Strzelecka-Berek, kierownik ds. Produktów Rolniczych Sumi Agro Poland – Stawiamy na bezpośredni kontakt z naszymi klientami, bo to daje nam możliwość zbudowania dobrych relacji i wsłuchania się w ich potrzeby. Dzięki temu w naszej codziennej pracy możemy lepiej na takie zapotrzebowanie odpowiedzieć. Za sprawą MOSPILAN TOUR jesteśmy bliżej klientów i lepiej ich rozumiemy, a oni to doceniają.
Druga edycja MOSPILAN TOUR była także doskonałą okazją do utrwalenia wiadomości z zakresu zwalczania szkodników. Sukces tego wydarzenia pokazuje, że taki sposób dzielenia się wiedzą przypadł do gustu gościom odwiedzającym sklepy w czasie wydarzenia.
– Rolnicy i sadownicy, którzy tak licznie odwiedzali nas we wszystkich miejscach, w których byliśmy, dostrzegają wartość merytorycznych dyskusji odbywających się na każdym spotkaniu – zauważa Urszula Filipecka, dyrektor marketingu Sumi Agro Poland – Pamiętając o tym, jakim uznaniem i zaufaniem cieszy się MOSPILAN 20 SP, czyli produkt, który wybraliśmy na motyw przewodni tych wydarzeń, dbamy o to, by były one forum do wymiany doświadczeń i źródłem rzetelnej wiedzy na temat ochrony insektycydowej. Chcemy, aby MOSPILAN TOUR cieszył się taką renomą jak patronujący mu insektycyd, i jak pokazuje już druga edycja naszych spotkań, to się udało.
Tegoroczny MOSPILAN TOUR przechodzi do historii branżowych wydarzeń, jednak organizatorzy już deklarują, że w przyszłym roku znów wyruszą w wiosenną trasę po Polsce. Warto również odnotować, że w ramach akcji promocyjnej pod hasłem „Mospilan teraz jest tańszy” można zakupić ten produkt z atrakcyjnym rabatem aż do 30 czerwca 2023 roku.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
CHF
4,61 -0,16%
GBP
5,21 -0,01%
USD
4,15 -0,82%
ON
6,13 -2 gr
LPG
2,92 -2 gr