
CIECH Sarzyna rozwija swój serwis internetowy i wprowadza jego nową funkcjonalność. Od teraz na www.ciechagro.pl klienci mogą sprawdzić aktualną dostępność produktów w dystrybucji.
To kolejne, po inteligentnym chatbocie, rozwiązanie z obszaru digitalizacji kontaktów z klientami. Strategia biznesu Agro Grupy CIECH zakłada między innymi wykorzystanie innowacyjnych narzędzi cyfrowych w komunikacji z klientami i doskonalenie procesu sprzedaży.
Jak podaje firma, dzięki internetowemu udogodnieniu klienci spółki CIECH Sarzyna o każdej porze zyskają najświeższą informację o tym, gdzie dostaną wybrany produkt od ręki, a gdzie będą mogli go zamówić.
Ciech Sarzyna o podwyżkach cen środków ochrony roślin
Wyszukiwanie możliwe jest w oparciu o kod pocztowy lub nazwę środka. Istnieje też opcja wyboru produktu wprost z katalogu. Stan magazynowy środków ochrony roślin oznaczany jest jako „dostępny od ręki” lub „dostępny na zamówienie”, a przy każdym rekordzie znajdują się również bieżące dane kontaktowe partnerów handlowych. Wyszukiwarka dostępna pod adresem www.ciechagro.pl jest aktualizowana codziennie.
- CIECH Sarzyna stale stawia na digitalizację, stosuje nowoczesne technologie, aby usprawnić procesy sprzedażowe i zapewnić coraz wyższą jakość kontaktu z klientami. Nowa funkcjonalność na naszej stronie produktowej odpowiada na potrzeby naszych klientów w duchu koncepcji user experience, umożliwiając im dostęp do aktualnych informacji na temat dostępności szerokiego portfolio naszych środków ochrony roślin. To również istotne wsparcie dla naszych partnerów handlowych w prowadzeniu działań sprzedażowych. Skorzystanie z nowego systemu wyszukiwania jest proste i intuicyjne, a dane są aktualizowane każdego dnia. Zakładamy, że nowa funkcjonalność pozwoli nam pozyskać nowych klientów, zapewnić jeszcze lepszą obsługę obecnym partnerom, a także zoptymalizować proces sprzedaży – podkreśla Wojciech Babski, prezes zarządu CIECH Sarzyna i szef biznesu AGRO w Grupie CIECH.
Rozwiązanie z powodzeniem działa również na urządzeniach mobilnych, w tym smartfonach, co jest szczególnie ważne, gdy użytkownik przed podjęciem decyzji potrzebuje szybkiej, aktualnej i pewnej informacji.
W październiku 2021 roku spółka CIECH Sarzyna uruchomiła inteligentny chatbot do komunikacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Nowoczesne narzędzie całodobowo i przez siedem dni w tygodniu udziela użytkownikom informacji, m.in. dotyczących produktów spółki, oraz pomaga w doborze odpowiedniego środka ochrony roślin.
CHF
4,48 -0,42%
GBP
5,42 -0,09%
USD
4,30 -0,52%
ON
7,27 -18 gr
LPG
3,64 -2 gr