Ciech Sarzyna wprowadza możliwość sprawdzenia dostępności ŚOR

Autor: www.sadyogrody.pl 20 stycznia 2022 14:11

Ciech Sarzyna wprowadza możliwość sprawdzenia dostępności ŚOR Nowa funkcjonalność na stronie internetowej CIECH Sarzyna pozwala na sprawdzenie stanu produktów w dystrybucji/ fot. materiały prasowe

CIECH Sarzyna rozwija swój serwis internetowy i wprowadza jego nową funkcjonalność. Od teraz na www.ciechagro.pl klienci mogą sprawdzić aktualną dostępność produktów w dystrybucji.

To kolejne, po inteligentnym chatbocie, rozwiązanie z obszaru digitalizacji kontaktów z klientami. Strategia biznesu Agro Grupy CIECH zakłada między innymi wykorzystanie innowacyjnych narzędzi cyfrowych w komunikacji z klientami i doskonalenie procesu sprzedaży.

Sprawdzenie dostępności środków ochrony roślin Ciech Sarzyna

Jak podaje firma, dzięki internetowemu udogodnieniu klienci spółki CIECH Sarzyna o każdej porze zyskają najświeższą informację o tym, gdzie dostaną wybrany produkt od ręki, a gdzie będą mogli go zamówić.

Ciech Sarzyna o podwyżkach cen środków ochrony roślin

Wyszukiwanie możliwe jest w oparciu o kod pocztowy lub nazwę środka. Istnieje też opcja wyboru produktu wprost z katalogu. Stan magazynowy środków ochrony roślin oznaczany jest jako „dostępny od ręki” lub „dostępny na zamówienie”, a przy każdym rekordzie znajdują się również bieżące dane kontaktowe partnerów handlowych. Wyszukiwarka dostępna pod adresem www.ciechagro.pl jest aktualizowana codziennie.

- CIECH Sarzyna stale stawia na digitalizację, stosuje nowoczesne technologie, aby usprawnić procesy sprzedażowe i zapewnić coraz wyższą jakość kontaktu z klientami. Nowa funkcjonalność na naszej stronie produktowej odpowiada na potrzeby naszych klientów w duchu koncepcji user experience, umożliwiając im dostęp do aktualnych informacji na temat dostępności szerokiego portfolio naszych środków ochrony roślin. To również istotne wsparcie dla naszych partnerów handlowych w prowadzeniu działań sprzedażowych. Skorzystanie z nowego systemu wyszukiwania jest proste i intuicyjne, a dane są aktualizowane każdego dnia. Zakładamy, że nowa funkcjonalność pozwoli nam pozyskać nowych klientów, zapewnić jeszcze lepszą obsługę obecnym partnerom, a także zoptymalizować proces sprzedaży – podkreśla Wojciech Babski, prezes zarządu CIECH Sarzyna i szef biznesu AGRO w Grupie CIECH.

Rozwiązanie z powodzeniem działa również na urządzeniach mobilnych, w tym smartfonach, co jest szczególnie ważne, gdy użytkownik przed podjęciem decyzji potrzebuje szybkiej, aktualnej i pewnej informacji.

W październiku 2021 roku spółka CIECH Sarzyna uruchomiła inteligentny chatbot do komunikacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Nowoczesne narzędzie całodobowo i przez siedem dni w tygodniu udziela użytkownikom informacji, m.in. dotyczących produktów spółki, oraz pomaga w doborze odpowiedniego środka ochrony roślin.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

LOGISTYKA I OPAKOWANIA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI