Przetarg na promocję polskiej żywności w Czechach unieważniony

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 02 stycznia 2015 16:03

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi zawiadomiło o unieważnieniu postępowania dotyczącego promocji żywności z Polski na rynku czeskim i słowackim za pośrednictwem działań komunikacyjnych (w mediach, w tym mediach społecznościowych, prasie, reklamie zewnętrznej). Przyczyną takiej decyzji resortu rolnictwa jest niespełnienie przez żadną z dwóch złożonych ofert kryteriów wyznaczonych w postępowaniu.

Postępowanie prowadzono w trybie dialogu konkurencyjnego. W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia ofert skierowane do trzech wykonawców, swoje oferty wystosowały dwie firmy: Grayling Poland oraz Media Group.

MRiRW doszło do wniosku, że oferta Grayling Poland "nie wskazywała jednoznacznych i konkretnych wskaźników oceny efektywności" proponowanych działań komunikacyjnych dotyczących promocji polskiej żywności, co zadecydowało o jej odrzuceniu.

Druga oferta, wystosowana przez Media Group, uzyskała zero punktów w odniesieniu do takich kryteriów, jak oryginalność, pomysł na zaangażowanie odbiorcy do przekazywania dalej promowanego przekazu oraz pomysł na wykorzystanie zgromadzonego potencjału i zainteresowania odbiorców po zakończeniu działań. Z tego powodu doszło do jej odrzucenia.

W związku z tym, że odrzucone zostały wszystkie spośród złożonych ofert, ministerstwo zadecydowało o unieważnieniu postępowania. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

Z INNEJ SKRZYNKI

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM