Polskie jabłka opanowały media społecznościowe

Autor: TVN24 / sadyogrody.pl 29 grudnia 2014 09:59

Polskie jabłka opanowały media społecznościowe Redakcja serwisu portalspozywczy.pl sfotografowana w ramach akcji #JedzJablka

#JedzJabłka to jeden z bardziej popularnych polskich hashtagów w mediach społecznościowych w 2014 roku - podaje TVN24.

Sprawa embarga, jakie Rosja wprowadziła na polskie owoce w odpowiedzi na sankcje, nakładane na nią przez Unię Europejską, stała się gorącym tematem w polskich mediach społecznościowych

Hashtag #JedzJabłka zainicjowali dziennikarze "Pulsu Biznesu". Przedsięwzięcie miało pomóc polskim producentom, zachęcić obywateli do kupowania większej ilości polskich jabłek i zrobić na złość Putinowi.

Akcja "Jedz jabłka na złość Putinowi" zainteresowała media z całego świata. Nasze polskie jabłka szybko zmieniły się w "jabłka wolności". Pod hashtagiem #FreedomApples zagraniczne media i ich odbiorcy publikowali zdjęcia, zachęcając tym samym ludzi z całego świata do jedzenia polskich jabłek.

Pomysłodawcą hashtagu był Edward Lucas, brytyjski dziennikarz i korespondent tygodnika "The Economist", który chętnie fotografował się, jedząc polskie owoce.

Hashtag to swego rodzaju znak drogowy w internecie. To fraza lub słowo poprzedzone symbolem "#". Dzięki niemu łatwo zlokalizować w internecie dyskusję na danym temat.

WIĘCEJ NA TEMAT

Z INNEJ SKRZYNKI

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI