Polska żywność zachwyciła pielgrzymów Światowych Dni Młodzieży

Autor: www.sadyogrody.pl/MRiRW 04 sierpnia 2016 10:46

Polska żywność zachwyciła pielgrzymów Światowych Dni Młodzieży Pielgrzymi odwiedzający Polskę byli zachwyceni wspaniałą polską żywnością, a także multimedialną prezentacją polskiego rolnictwa i polską gościnnością / fot. za minrol.gov.pl

U podnóża Wawelu pielgrzymi, którzy odwiedzali Polskę w dniach 25-31 lipca br. z okazji Światowych Dni Młodzieży mieli możliwość spróbowania polskich hitów eksportowych: jabłek, marchewek, jogurtów truskawkowych, ekologicznych soków jabłkowych oraz kabanosów drobiowych. Degustacja prowadzona była w ramach Pawilonu Polskiego.

W czterech sferycznych namiotach prezentowano osiągnięcia polskiej gospodarki, nauki i kultury, a także polskiego rolnictwa. Pawilon skierowany był do młodzieży całego świata, tłumnie odwiedzającej w tych dniach stolicę małopolski.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Agencją Rynku Rolnego zaprezentowało dorobek polskiego rolnictwa, jego nowoczesność i innowacyjność. W największym z namiotów stworzono interaktywną wystawę, na której pokazano filmy, animacje oraz plansze, z których pielgrzymi mogli zaczerpnąć wiedzę na temat naszych hitów eksportowych, tj. owoców, warzyw, drobiu oraz nabiału. Dla entuzjastów gotowania przygotowane zostały ciekawe przepisy kulinarne na bazie polskich produktów, a przed pawilonem wyrósł mini sad, zachęcający do chwili relaksu.

Kampania promocyjna dotycząca rolnictwa prowadzona była pod hasłem „Poland tastes good”. Celem kampanii było przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów oraz promocja Polski na arenie międzynarodowej. To jedno z działań mających na celu stworzenie silnej marki polskiego rolnictwa.

Podczas siedmiodniowej akcji promocyjnej pielgrzymom wydano prawie 100 ton żywności, w tym:

- 40 000 butelek soków jabłkowych;
- 8 ton, czyli około 50 tysięcy sztuk jabłek;
- 50 tysięcy opakowań kabanosów drobiowych;
- 50 tysięcy opakowań pokrojonej w talarki marchewki;
- 50 tysięcy jogurtów truskawkowych;
- 50 tysięcy butelek wody mineralnej.

Pielgrzymi odwiedzający Polskę byli zachwyceni wspaniałą polską żywnością, a także multimedialną prezentacją polskiego rolnictwa i polską gościnnością. Zapewniali, że z przyjemnością odwiedzą nasz kraj ponownie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

Z INNEJ SKRZYNKI

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.