McDonald's promuje spożywanie owoców wśród dzieci

Autor: www.freshplaza.com/www.sadyogrody.pl 30 kwietnia 2015 09:07

McDonald's promuje spożywanie owoców wśród dzieci fot. shutterstock.com

Lider na rynku jabłek we Włoszech, konsorcjum Vog wraz z siecią McDonald's rozpoczyna kampanię „Owoce w soboty”, promującą zdrowe odżywianie wśród dzieci – podaje freshplaza.it.

W każdą ostatnią sobotę miesiąca do zestawów HappyMeal  zostanie bezpłatnie dołączone opakowanie z pokrojonymi jabłkami marki Leni’s.

Twórcy kampanii chcą przekonać dzieci do częstszego sięgania po owoce. Ważne jest aby od najmłodszych lat uczyć zdrowego odżywiania się. Cała koncepcja ma również na celu przeciwdziałanie spadku konsumpcji jabłek w ostatnich latach.

W ostatnią sobotę marca w restauracjach McDonalds rozdano około 130 tys. opakowań z jabłkami. Przewiduje się, że do końca kampanii do dzieci trafi 1,5 mln opakowań z pokrojonymi jabłkami.

Kampanię wspierają światowej sławy włoscy sportowcy. 

WIĘCEJ NA TEMAT

Z INNEJ SKRZYNKI

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI