"Jedzenie jabłek jest cool”

Autor: www.freshplaza.com/www.sadyogrody.pl 24 kwietnia 2015 15:56

"Jedzenie jabłek jest cool” fot. shutterstock.com

W Europie została wypromowana nowa marka jabłek Joy. Kampania marketingowa ma zachęcić młodzież do spożywania owoców - podaje freshplaza.com.

Hasło „Jedzenie jabłek jest cool” ma zachęcić młodzież do spożywania owoców. W tym przypadku twórcy pomysłu chcą promować jedzenie jabłek wśród osób w wieku 13-17 lat, ponieważ w tym wieku nastolatkowie jedzą mniej owoców niż powinni.

Aby trafić do tych osób uruchomione zostały różne kanały typu twitter czy facebook, które zbierają rzesze entuzjastów. Na tym drugim po sześciu miesiącach było już 40 tys. fanów.

Jabłka są owocami, które można łatwo zabrać ze sobą do szkoły, czy zajęcia dodatkowe. Dzięki dużej zawartości błonnika hamują odczuwanie głodu i zapewniają sytość.

Jednak nastolatkowie często nie robią zakupów spożywczych, więc kampania jest również skierowana do rodziców, wskazując głównie na właściwości owoców, które wpływają na rozwój młodych organizmów. Jabłka Joy są dostępne w kilkudziesięciu sieciach supermarketów w Europie. 

W związku z nałożonym embargiem odpowiednie działania marketingowe dotyczące spożycia owoców i warzyw nie dość, że mogą prowadzić do poprawy sytuacji gospodarczej, ale i do promowania zdrowego stylu życia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

Z INNEJ SKRZYNKI

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.