"Jedzenie jabłek jest cool”

Autor: www.freshplaza.com/www.sadyogrody.pl 24 kwietnia 2015 15:56

"Jedzenie jabłek jest cool” fot. shutterstock.com

W Europie została wypromowana nowa marka jabłek Joy. Kampania marketingowa ma zachęcić młodzież do spożywania owoców - podaje freshplaza.com.

Hasło „Jedzenie jabłek jest cool” ma zachęcić młodzież do spożywania owoców. W tym przypadku twórcy pomysłu chcą promować jedzenie jabłek wśród osób w wieku 13-17 lat, ponieważ w tym wieku nastolatkowie jedzą mniej owoców niż powinni.

Aby trafić do tych osób uruchomione zostały różne kanały typu twitter czy facebook, które zbierają rzesze entuzjastów. Na tym drugim po sześciu miesiącach było już 40 tys. fanów.

Jabłka są owocami, które można łatwo zabrać ze sobą do szkoły, czy zajęcia dodatkowe. Dzięki dużej zawartości błonnika hamują odczuwanie głodu i zapewniają sytość.

Jednak nastolatkowie często nie robią zakupów spożywczych, więc kampania jest również skierowana do rodziców, wskazując głównie na właściwości owoców, które wpływają na rozwój młodych organizmów. Jabłka Joy są dostępne w kilkudziesięciu sieciach supermarketów w Europie. 

W związku z nałożonym embargiem odpowiednie działania marketingowe dotyczące spożycia owoców i warzyw nie dość, że mogą prowadzić do poprawy sytuacji gospodarczej, ale i do promowania zdrowego stylu życia.

WIĘCEJ NA TEMAT

Z INNEJ SKRZYNKI

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI