Jabłko w logo Opola Lubelskiego

Autor: Dziennik Wschodni 02 kwietnia 2015 07:57

Jabłko w logo Opola Lubelskiego fot: shutterstock.com

Z Opolem Lubelskim mają się kojarzyć sady owocowe oraz związany z nimi przemysł przetwórczy. Radni przegłosowali uchwałę otwierającą drzwi do stworzenia marki gminy Opole Lubelskie. Gotowa jest już strategia, logotyp i hasło promocyjne. W materiałach dominować ma symbol jabłka - podał "Dziennik Wschodni".

Obok opracowania strategii gmina zleciła zaprojektowanie nowego logotypu wraz hasłem promocyjnym i księgą znaku. Za projekt graficzny odpowiedzialna jest Magdalena Ostapiuk, absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu.

Nowe logo składa się z trzech elementów – charakterystycznego znacznika z map internetowych oraz wpisanego w niego owocu jabłka i hasła "Owocne inwestycje”. Owoc jest tutaj symbolem bogactwa i urodzaju. Podkreśla także sadownictwo i przetwórstwo, jako podstawę lokalnej gospodarki.

Czytaj więcej w "Dzienniku Wschodnim".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI