Brzoskwinie i morele symbolem kampanii przeciwko rakowi jelita

Autor: www.sadyogrody.pl 11 czerwca 2015 10:22

Brzoskwinie i morele symbolem kampanii przeciwko rakowi jelita www.shutterstock.com

,,Brzoskwiniowy Tydzień'' jest akcją wspierającą program „Rak Jelita Polska”. Jest to jedna z największych akcji promocyjnych prowadzonych w „Miesiącu Świadomości Raka Jelita”.

Podczas akcji ,,Brzoskwiniowy Tydzień” Polacy są zachęcani do wspierania akcji poprzez zakup „Brzoskwiniowej Wstążki Świadomości Raka Jelita” oraz brzoskwiń i moreli tematyczne związanych z tym dniem.

Pestki z owoców moreli zawierają witaminę B17, zabezpieczającą przed zachorowaniem na raka. Z kolei olej z pestek bezpośrednio wpływa na wzmocnienie odporności. Kupując te owoce wspieramy również Polskich producentów brzoskwiń i moreli.

Akcja "Brzoskwiniowy Tydzień" będzie przeprowadzana w firmach i korporacjach biorących udział w programie w całej Polsce. Również jest to okazja, aby za pośrednictwem inicjatywy wypromować rodzime owoce - nie tylko brzoskwinie, ale też jabłka czy gruszki.

Kampanię społeczną "Rak Jelita Polska" przygotowuje firma ABK Grupa wraz z Polskim Klubem Koloproktologii. Ma ona na celu zwiększenie świadomość Polaków na temat raka jelita grubego i konieczności badań profilaktycznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

Z INNEJ SKRZYNKI

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM