PARTNER SERWISU

Green Factory: Rynek convenience food w sałatach ciętych dynamicznie rośnie

Autor: www.sadyogrody.pl 15 września 2015 09:21

Green Factory:  Rynek convenience food w sałatach ciętych dynamicznie rośnie fot. materiały prasowe / Green Factory

- Rynek convenience food w sałatach ciętych, mytych, lunch boxach i gotowych konceptach kulinarnych na bazie świeżych warzyw, rośnie rocznie o około 20 proc. - informują eksperci Green Factory.

Czy Green Factory planuje poszerzać ofertę produktów ultra świeżych o kolejne pozycje asortymentowe? Jeśli tak – o jakie i kiedy to nastąpi?

Cały czas monitorujemy rynek, prowadzimy badania konsumenckie oraz analizy rynku i staramy się zarówno reagować na potrzeby rynku jak i kreować nowe. Nasz dział R&D pracuje nad rozwojem kategorii a efektem są nowe propozycje zarówno w kategorii mieszanek salat ciętych jak i gotowych konceptów kulinarnych oferowanych zarówno pod marka Fit&Easy jak i pod marką własną sieci. W najbliższym czasie planujemy również wdrożenie kilku nowości, które mamy nadzieję, otworzą nowa subkategorię w rynku konfekcjonowanych sałat.

Jak wygląda baza surowcowa Green Factory? Czy firma jest „samowystarczalna” jeśli chodzi o warzywa, które wykorzystuje do swojej produkcji?  

Grupa Green Factory zajmuje się wyłącznie przetwórstwem warzyw nie zaś ich uprawą. Wokół firmy zostali zintegrowani strategiczni dostawcy w ramach Grupy Producentów Warzyw PRIMAVEGA, która w tym roku będzie uprawiać ok. 850 ha warzyw. Poza sezonem warzywa importujemy od sprawdzonych, certyfikowanych dostawców, z którymi współpracujemy już od lat.

 

Green Factory zajmuje się produkcją oraz całoroczną sprzedażą świeżych warzyw. Dysponuje trzema nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi - w Niepruszewie, w Zakroczymiu oraz w Zdunowie.

WIĘCEJ NA TEMAT

WARZYWA

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI