Green Factory: Rynek convenience food w sałatach ciętych dynamicznie rośnie

Autor: www.sadyogrody.pl 15 września 2015 09:21

Green Factory:  Rynek convenience food w sałatach ciętych dynamicznie rośnie fot. materiały prasowe / Green Factory

- Rynek convenience food w sałatach ciętych, mytych, lunch boxach i gotowych konceptach kulinarnych na bazie świeżych warzyw, rośnie rocznie o około 20 proc. - informują eksperci Green Factory.

Czy Green Factory planuje poszerzać ofertę produktów ultra świeżych o kolejne pozycje asortymentowe? Jeśli tak – o jakie i kiedy to nastąpi?

Cały czas monitorujemy rynek, prowadzimy badania konsumenckie oraz analizy rynku i staramy się zarówno reagować na potrzeby rynku jak i kreować nowe. Nasz dział R&D pracuje nad rozwojem kategorii a efektem są nowe propozycje zarówno w kategorii mieszanek salat ciętych jak i gotowych konceptów kulinarnych oferowanych zarówno pod marka Fit&Easy jak i pod marką własną sieci. W najbliższym czasie planujemy również wdrożenie kilku nowości, które mamy nadzieję, otworzą nowa subkategorię w rynku konfekcjonowanych sałat.

Jak wygląda baza surowcowa Green Factory? Czy firma jest „samowystarczalna” jeśli chodzi o warzywa, które wykorzystuje do swojej produkcji?  

Grupa Green Factory zajmuje się wyłącznie przetwórstwem warzyw nie zaś ich uprawą. Wokół firmy zostali zintegrowani strategiczni dostawcy w ramach Grupy Producentów Warzyw PRIMAVEGA, która w tym roku będzie uprawiać ok. 850 ha warzyw. Poza sezonem warzywa importujemy od sprawdzonych, certyfikowanych dostawców, z którymi współpracujemy już od lat.

 

Green Factory zajmuje się produkcją oraz całoroczną sprzedażą świeżych warzyw. Dysponuje trzema nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi - w Niepruszewie, w Zakroczymiu oraz w Zdunowie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

WARZYWA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.