Emilia Chmura: Polskie kiszonki powinny mieć swoją markę (wideo)

Autor: MB; www.sadyogrody.pl 02 sierpnia 2017 11:43

Emilia Chmura: Polskie kiszonki powinny mieć swoją markę (wideo) Emilia Chmura, odpowiedzialna za PR i marketing brandu Sznajder w Gospodarstwie Rolnym M. Sznajder/ fot. Żelazna studio

Jakiś czas temu Emilia Chmura rzuciła pracę w korporacji w stolicy i wróciła do swoich korzeni. - Do Doliny Baryczy, w moje rodzinne strony, by promować kiszonki z rodzinnego gospodarstwa. Na tym terenie są nasze pola, na których uprawiamy ogórki i kapustę. Od trzech pokoleń w naszej rodzinie uprawiamy te warzywa oraz kisimy je tradycyjną metodą. Wraz z mężem postanowiłam się zająć promocją naszych brandowych produktów, bo dobre kiszonki powinny mieć markę - zapewnia w rozmowie z serwisem www.sadyogrody.pl Emilia Chmura, odpowiedzialna za PR i marketing brandu Sznajder w Gospodarstwie Rolnym M. Sznajder.

- Kiedy jako konsumentka kupowałam np. pyszne ziemniaki i ponownie chciałam po nie sięgnąć, miałam z tym problem bo nie wiedziałam nic o ich pochodzeniu. Wtedy pomyślałam, że świetnie by było, gdyby takie ziemniaki miały nazwę, żeby można je zlokalizować. Podobnie było z naszymi kiszonkami. Stwierdziliśmy, że mamy tak dobry produkt, że szkoda sprzedawać go bezimiennie, bez żadnej informacji o miejscu pochodzenia, bez logo, bez strony internetowej czy komunikacji w mediach społecznościowych. Uznaliśmy, że wizerunek w mediach jest nie tylko dla dużych , ale również dla małych rolników takich jak my - wspomina Emilia Chmura.

I dodaje, że jej celem jest to, by wszystko co wyprodukuje Gospodarstwo Rolne M. Sznajder sprzedawać pod własnym brandem, na razie sprzedaż markowych produktów stanowi 30 proc.   

- Działamy głównie w naszej okolicy, nasze produkty są dostępne w lokalnych warzywniakach, sklepach ze zdrową żywnością, jesteśmy również w kilku sklepach sieci Piotr i Paweł a także w kilku lokalach gastronomicznych. Na razie dystrybucja odbywa się lokalnie, ze względu na to, że nasz produkt jest niepasteryzowany i wymaga ciągu chłodniczego. Jesteśmy zbyt mali, żeby organizować na własną rękę taki transport poza Dolny Śląsk. Poza tym w sklepach nasze produkty też muszą stać w lodówce. Przez to nie jesteśmy w stanie na razie wypłynąć na szerokie wody - przyznaje Emilia Chmura. 

Gospodarstwo Rolne Michał Sznajder to małe przedsiębiorstwo z Dolnego Śląska. Pola, na których uprawiane są warzywa przeznaczone do kwaszenia znajdują się na obszarze Parku Krajobrazowego Doliny Baryczy. Gospodarstwo kwasi warzywa według starej, prostej receptury, bez nowoczesnych chemicznych dodatków, bez konserwantów, przyspieszaczy fermentacji, czy wybielaczy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

WARZYWA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI