PARTNER SERWISU

3 mln zł na promocję polskich pieczarek w 2015 r.

$data.author.description Autor: portalspozywczy.pl 10 lutego 2015 13:09

- Na działania promocyjne wydamy w tym roku łącznie około 3 mln zł - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Krystian Szudyga, prezes Stowarzyszenia Branży Grzybów Uprawnych.

Środki te pochodzą przede wszystkim z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

- Musimy starać się zwiększyć krajowe spożycie pieczarek. Do czasu wprowadzenia embarga przez Rosję, większość produkowanych w naszym kraju pieczarek trafiała na rynek Federacji Rosyjskiej. W obecnej, trudnej sytuacji, musimy szukać nowych rynków i starać się promować pieczarki na rynku krajowym - mówi prezes Szudyga.

Stowarzyszenie prowadzi akcję promocyjną "Ja, pieczarka", ponadto będzie aktywnie brać udział w święcie pieczarki w Wielichowie, w święcie pieczarkalia Siedlecka i w wielu innych imprezach.

Przypomnijmy, kampania "Ja, pieczarka", która promuje jedzenie tych grzybów, rozpoczęła się w 2011 r. Akcja jest skierowana do konsumentów indywidualnych i restauratorów.

WIĘCEJ NA TEMAT

WARZYWA

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI