ZPOW Kotlin wprowadza markę Kotliński Specjał na rynek ogólnopolski

Autor: www.sadyogrody.pl 28 czerwca 2016 15:22

ZPOW Kotlin wprowadza markę Kotliński Specjał na rynek ogólnopolski fot. materiały prasowe ZPOW Kotlin Sp. z o.o.

ZPOW Kotlin Sp. z o.o. zdecydowała się na szerokie wprowadzenie marki Kotliński Specjał na rynek ogólnopolski, rozszerzenie oferty o kolejne kategorie produktowe (przetwory warzywne) i przede wszystkim na wyraźną zmianę wizerunkową samej marki.

Od 5 lat ZPOW Kotlin sp. z o.o. to firma rodzinna, która część produktów sprzedawała na rynku pod marką Kotlin (przetwory warzywne i owocowe, poza pomidorowymi), a flagowe produkty, takie jak ketchupy w butelkach plastikowych i szklanych słoikach, ketchupy premium oraz koncentraty – pod nową marką Kotliński Specjał. Od 2016 r. ta wciąż mało znana marka rozszerza dystrybucję w kanałach nowoczesnych, ale również poszerza ofertę o produkty znane i lubiane – w tym warzywa w puszkach i popularne warzywa w słoikach, dania gotowe i sałatki, ale również o produkty innowacyjne, cechujące się wyjątkowym smakiem i ekstra jakością, jak ketchupy premium bez konserwantów, z dodatkami.

Szeroka oferta pod marką Kotliński Specjał będzie dostępna w sprzedaży w sezonie letnim, obecnie premierę rynkową w nowej odsłonie wizerunkowej mają ketchupy z linii podstawowej (o smaku łagodnym i pikantnym) oraz koncentraty pomidorowe.

Tradycyjny smak polskich pomidorów, w wyjątkowym wydaniu, jak przystało na Specjał, jest już dostępny w sieciach Auchan, Piotr i Paweł, Kaufland, Dino oraz Intermarche, a także w kanale tradycyjnym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI