Tymbark wprowadza na rynek soki tłoczone z jabłek z grójeckich sadów

Autor: www.sadyogrody.pl 22 stycznia 2016 11:08

Tymbark wprowadza na rynek soki tłoczone z jabłek z grójeckich sadów fot. materiały prasowe / Tymbark

Lider rynku soków w Polsce wprowadza na rynek nowość - Tymbark 100 proc. Tłoczony z Jabłek, który uzupełnia portfolio marki w kategorii premium.

Tymbark 100 proc. Tłoczony z Jabłek, powstaje z owoców dojrzewających w grójeckich sadach. Jak podkreśla firma, to tam tętni serce polskiego sadownictwa. 

Nowa linia Tymbarku to trzy warianty tłoczonego soku jabłkowego, produkowanego z różnych odmian - kwaśna Antonówka, słodki Champion i aromatyczny Jonagold. Soki wyróżniają trzy różne kartonowe opakowania (pojemność 1l), zaprojektowane w designie podkreślającym lokalne pochodzenie owoców i ich odmianę.

Sugerowana cena na półce: 4,59-4,99 zł.

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są eksportowane na około 30 rynków zagranicznych, m.in.: do Rumunii, Litwy, Łotwy, Wielkiej Brytanii, Kanady, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Maltę i Cypr. W portfolio marki Tymbark znajdują się m.in.: owocowe i warzywne soki 100 proc., soki 100 proc. dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i koktajle owocowe Fruktajl oraz soki marchewkowo-owocowe Vitamini.

Tymbark wchodzi w skład Grupy Maspex Wadowice.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI