System Jakości Certyfikowany Produkt (CP) – podsumowanie działań w 2019 roku

Autor: www.sadyogrody.pl/pr 30 grudnia 2019 10:22

System Jakości Certyfikowany Produkt (CP) – podsumowanie działań w 2019 roku fot. materiały prasowe

System Jakości Certyfikowany Produkt (CP) to odpowiedź branży owocowo-warzywnej na potrzeby konsumentów, którzy, jak potwierdzają wyniki badań konsumenckich, poszukują produktów o prozdrowotnych właściwościach. W tym roku działania Systemu zostały wsparte kampanią informacyjno-promocyjną, która obejmowała aktywności w prasie, telewizji, internecie, a także obecność w sieciach handlowych, na wydarzeniach branżowych i konsumenckich.

– Konsumenci, choć są coraz bardziej świadomi wpływu diety na codzienne funkcjonowanie organizmu, nie zawsze przykładają do niej uwagę w kontekście produktów dostępnych w sklepach. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych w ramach programu System Jakości Certyfikowany Produkt (CP), zaledwie 39% klientów zawsze czyta etykiety artykułów spożywczych, jednak już 66% badanych zwraca uwagę na certyfikaty potwierdzające jakość wyrobu. System Jakości Certyfikowany Produkt (CP), którego twórcą i administratorem jest Stowarzyszenie KUPS, został zaprojektowany w taki sposób, aby nie tylko wyróżniać wysokiej jakości produkty, ale i podkreślać ich wysoką gęstość odżywczą dzięki zastosowaniu oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych. To tych informacji poszukują konsumenci – 94% badanych deklaruje, że informacje na opakowaniu o zawartości witamin i składników mineralnych są dla nich istotne. Nie jest to na pewno zaskakujące dla uczestników branży – trendy prozdrowotne stają się powoli codziennością. Z tego też powodu postanowiliśmy w tym roku wesprzeć działanie programu dodatkowymi aktywnościami promocyjnymi, aby zasygnalizować konsumentom, że na rynku są rozwiązania, pomagające im dokonać najlepszych wyborów żywieniowych. – dr inż. Barbara Groele, Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS), wyjaśnia potrzebę wyróżniania wysokiej jakości produktów dodatkowymi oznaczeniami.

Efekty kampanii promocyjno-informacyjnej

Tegoroczna edycja kampanii „Promocja certyfikacji innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw” obejmowała szereg działań, których głównym celem było dalsze zwiększanie rozpoznawalności programu. Kampania promocyjno-informacyjna obejmowała najróżniejsze aktywności, które pozwoliły nam dotrzeć do konsumentów i przedstawicieli branży. Przygotowaliśmy m.in. spoty reklamowe, które wyemitowano blisko 14 000 000 razy w telewizji, serwisach VOD oraz w sieciach handlowych, w których dodatkowo dystrybuowaliśmy ulotki informacyjne. W ramach kampanii uruchomiliśmy także stronę internetową www.certyfikowanyprodukt.pl, na której zarówno producenci, jak i konsumenci mogą znaleźć najważniejsze informacje o Systemie Jakości Certyfikowany Produkt (CP) – wymienia dr inż. Groele – Tworzyliśmy materiały promocyjne dla konsumentów i przedstawicieli środowisk naukowych i branży. Byliśmy obecni na wydarzeniach konsumenckich i branżowych. Wszędzie, gdzie mogliśmy, informowaliśmy o Systemie Jakości Certyfikowany Produkt (CP), bo jest on odpowiedzią na potrzeby kupujących i producentów. To był naprawdę intensywny rok, a już nie możemy doczekać się następnego. W 2020 roku będziemy kontynuować działania promocyjne, także za granicą.

Kampania „Promocja certyfikacji innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw” została sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.