Soki Bobo Frut dotrą do szerszego grona konsumentów?

Autor: Puls Biznesu 29 kwietnia 2015 11:33

Soki Bobo Frut dotrą do szerszego grona konsumentów? fot. za ssl.leclerc.com.pl

Kultowa marka soków Bobo Frut (dziś w portfolio Nestle), na której wychowały się kolejne pokolenia Polaków, zamierza dotrzeć również do pełnoletnich konsumentów - pisze "Puls Biznesu".

Simon Smith, szef Nestle w Polsce uważa, że nie ma powodu, by bobo fruty były dłużej postrzegane jako soki tylko dla małych dzieci. Firma chce to zmienić. Na początek informuje, że to soki dobre również dla matek dzieci, które je piją, i dokłada kolejne wersje smakowe, które mogą przypaść do gustu także innym dorosłym.

Zdaniem Marka Sypka, prezesa Agros-Novy, jako produkty dla dzieci bobo fruty przechodzą rygorystyczne procedury dopuszczenia na rynek, więc konsumentom kojarzą się jako zdrowsze od soków dla dorosłych - czytamy w "PB".

Soki przecierowe to mniejsza część rynku soków (dominują produkowane z soku zagęszczonego). Ich rozwojowi sprzyjają trendy prozdrowotne.

Czytaj więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM