Słoneczna Tłocznia: Soki NFC coraz popularniejsze również w kanale HoReCa

Autor: www.sadyogrody.pl 07 lutego 2017 16:08

Słoneczna Tłocznia: Soki NFC coraz popularniejsze również w kanale HoReCa fot. materiały prasowe

- HoReCa to ważny kanał dla firmy Słoneczna Tłocznia. Kategoria soków NFC wciąż odnotowuje bardzo duży wzrost sprzedaży i te typy produktów są pożądane również w tym kanale. Konsumenci mają coraz większą świadomość zalet i funkcjonalności soków tłoczonych, stąd szukają tego typu produktów również w kanale HoReCa - mówi Karolina Nowakowska, brand manager w firmie Słoneczna Tłocznia

- To cieszy, gdyż potwierdza to tezę, że soki tłoczone NFC będą wchodziły do naszej diety nie tylko poprzez zakup ich w handlu detalicznym i konsumowane w domu, ale również oczekujemy ich wszędzie tam, gdzie obecnie jesteśmy, czyli np. w podróży, w hotelu, w restauracji. Do HoReCa dostarczamy sok z jabłek oraz z pomarańczy i mandarynek, które stanowią dodatek do śniadań kontynentalnych - dodaje Karolina Nowakowska.

Firma Słoneczna Tłocznia weźmie udział w FOOD SHOW 2017! WIĘCEJ INFORMACJI NA FOODSHOW.PL.

Zdaniem ekspertki warto inwestować w każdy kanał sprzedaży, a szczególnie w ten, który pozwala się rozwijać. A pod tym względem dla soków NFC kanał HoReCa jest wyjątkowo atrakcyjny. - Rynek ten jest stosunkowo nowy, prężny, zdumiewająco w szybkim tempie wzrostowy. Trudno nie zauważyć olbrzymiego potencjału, jaki drzemie w tym sektorze sprzedaży. Klient ten jest równie świadomy jak klient detaliczny, nastawiony na jakość i różnorodność smaków - zapewnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI