Roleski, producent sosów, stawia na rozwój organiczny

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 26 maja 2015 13:48

Roleski, producent sosów, stawia na rozwój organiczny fot. Roleski

- Od momentu powstania firma Roleski skupiała się na rozwoju organicznym. Jesteśmy wobec siebie bardzo samokrytyczni. Zdajemy sobie sprawę, że przejęcie jakiegoś zakładu wiązałoby się z przekierowaniem kilku, kluczowych dla firmy osób, do pracy do nadzoru do potencjalnie nowego zakładu. Nie chcielibyśmy zrobić akwizycji kosztem jakości w macierzystym zakładzie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Marek Roleski, właściciel i założyciel firmy Roleski.

Dlatego obecnie Roleski  nie szuka aktywnie potencjalnych inwestycji. - Jednak gdyby się ktoś zgłosił z mądrą propozycją nie powiemy nie. Byłoby to nierozsądne. Jeśli pojawi się atrakcyjna oferta, na pewno ją rozważymy. Otrzymujemy różne propozycje. Jakiś czas temu dostaliśmy ofertę przejęcia części portfolio gracza międzynarodowego działającego w naszej kategorii - przypomina . 

Więcej czytaj w serwisie www.portalspozywczy.pl. 

Roleski to rodzinna firma ze 100 proc. polskim kapitałem, która powstała w 1972 r. Firma zatrudnia 350 osób. Roleski produkuje 60-70 tys. ton majonezów, musztard, ketchupów i dressingów rocznie. W portfolio ma m.in. 15 rodzajów musztard. W przybliżeniu ponad 50 proc. produkcji stanowi produkcja brandowa a reszta to produkcja marek własnych i współpraca z korporacjami.

Pełny wywiad z Markiem Roleskim, właścicielem Firmy Roleski w czerwcowym wydaniu magazynu "Rynek Spożywczy".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM