Roleski: Cena przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym dla konsumentów

$data.author.description Autor: www.portlspozywczy.pl 25 marca 2017 11:31

Roleski: Cena przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym dla konsumentów Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski/ fot. PTWP

- Polscy konsumenci coraz częściej dokonują świadomego wyboru produktów spożywczych na podstawie danych zawartych na etykietach. Brak sztucznych i niepotrzebnych dodatków staje się z roku na rok coraz ważniejszym czynnikiem, który wpływa na wybór produktu - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski.

- Uważamy, że nie jest to chwilowa moda, raczej możemy mówić o swego rodzaju początku „rewolucji”, w wyniku której to właśnie skład produktu będzie decydował o tym, czy dany wyrób znajdzie się w koszyku zakupowym. Jesteśmy przekonani, że cena powoli przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym - zapewnia Jakub Kołodziej.

I przyznaje, że firma Roleski długo pracowała nad składami (np. ketchupy z czystą etykietą) oraz jasnym i czytelnym przekazem dla konsumenta (ikony na etykietach).

Więcej czytaj w serwisie www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI