Roleski: Cena przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym dla konsumentów

$data.author.description Autor: www.portlspozywczy.pl 25 marca 2017 11:31

Roleski: Cena przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym dla konsumentów Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski/ fot. PTWP

- Polscy konsumenci coraz częściej dokonują świadomego wyboru produktów spożywczych na podstawie danych zawartych na etykietach. Brak sztucznych i niepotrzebnych dodatków staje się z roku na rok coraz ważniejszym czynnikiem, który wpływa na wybór produktu - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski.

- Uważamy, że nie jest to chwilowa moda, raczej możemy mówić o swego rodzaju początku „rewolucji”, w wyniku której to właśnie skład produktu będzie decydował o tym, czy dany wyrób znajdzie się w koszyku zakupowym. Jesteśmy przekonani, że cena powoli przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym - zapewnia Jakub Kołodziej.

I przyznaje, że firma Roleski długo pracowała nad składami (np. ketchupy z czystą etykietą) oraz jasnym i czytelnym przekazem dla konsumenta (ikony na etykietach).

Więcej czytaj w serwisie www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.