Producent syropów Paola wprowadzi na rynek soki NFC

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 07 kwietnia 2015 13:01

Jsk dowiedział się serwis www.portalspozywczy.pl, firma Hoop Polska, producent Hoop Coli i syrpoó Paola, zamierza w III kwartale 2015 r. wejście w segment świeżych soków (NFC).

- Soki NFC będą produkowane w Polsce, ale przez inny podmiot - na zasadzie produkcji usługowej. Jesteśmy w trakcie akceptacji szczegółów ustalania warunków ewentualnej współpracy - mówi Simona Novakova, prezes zarządu Hoop Polska.

To nie jedyny pomysł spółki na zyskującą na rynku kategorię świeżych soków. - W grupie Kofola mamy także markę świeżych soków z wydłużonym terminem przydatności, które wkrótce trafią na polski rynek. Są to soki paskalizowane (innowacyjna metoda uzyskiwania świeżych soków przy zachowaniu wszystkich podstawowych wartości odżywczych i witamin), a dzięki tej metodzie pozostają świeże przez cztery tygodnie – w warunkach chłodniczych. Produkt jednocześnie zachowuje wszystkie właściwości świeżego soku. Byłaby to duża innowacja w naszym kraju, która z pewnością zaciekawiłaby Polaków, jednak jeszcze nie podjęliśmy ostatecznych decyzji co do wprowadzenia tego produktu na polski rynek - tłumaczy Simona Novakova.

Na rynkach czeskim i słowackim soki paskalizowane Kofola sprzedaje już pod marką Ugo. - Wciąż zastanawiamy się nad nazwą produktu na polski rynek. Soki te produkowane są w naszej fabryce w Krnovwie k. Ostravy, czyli blisko granicy z Polską - dodaje prezes.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM