Producent suszonych owoców MicroFood: Sektor zdrowych przekąsek znacząco rośnie

Autor: www.sadyogrody.pl 27 lipca 2016 13:43

Producent suszonych owoców MicroFood: Sektor zdrowych przekąsek znacząco rośnie Katarzyna Barczyk, dyrektorka do spraw sprzedaży i marketingu w firmie MicroFood

- Z naszych analiz a także obserwacji rynku wynika, że sektor zdrowych przekąsek znacznie się powiększa. Już od jakiegoś czasu można zaobserwować na rynku coraz większe ilości pseudo - zdrowych batonów zarówno zbożowych jak owocowych klejonych syropem glukozowo –fruktozowym ale także pojawiają się nowe rodzaje prawdziwie zdrowych chrupkich przekąsek, do których należą nasze produkty - mówi Katarzyna Barczyk, dyrektorka do spraw sprzedaży i marketingu w firmie MicroFood, która produkuje suszone owoce.

W tym roku firma MicroFood oraz brand Puffins obchodziły 5 urodziny. Firma zajmuje się produkcją suszonych owoców. 

- Mamy rodzinne doświadczenia z branżą spożywczą dlatego wiedzieliśmy, że to bardzo ciekawy sektor biznesowy. Od początku chcieliśmy połączyć naszą pasję do nowych technologii spożywczych z tworzeniem zdrowych, apetycznych i przyciągających wzrok produktów. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie puffingu, który jest inną metodą suszenia niż liofilizacja oraz postawiliśmy na owoce tropikalne, bo brakowało na rynku tego typu chrupiących produktów - mówi Katarzyna Barczyk.

- Z perspektywy czasu widzimy, że nasz produkt sprzedaje się coraz lepiej i jest znany coraz większej ilości konsumentów zainteresowanych alternatywą dla ciągnących się i gumowatych suszonych owoców. Nie bez znaczenia jest fakt, że produkty są w większości ekologiczne oraz oznaczone znaczkiem, iż jest to produkt dla wegan - dodaje Katarzyna Barczyk.

Jej zdaniem moda na zdrowie sprzyja wszystkim. - Cieszy mnie ona niezależnie od tego, czym zajmuje się nasza firma. Polacy i Polki ruszyli się z kanapy i to jest świetna wiadomość. Potrzeba aktywności fizycznej powoduje, że coraz częściej zastanawiamy się nad tym co jemy. Nie ukrywam, że sprzyja to producentom, którzy oferują klientom alternatywę dla słodyczy, bo skoro już ktoś zdecydował się na spalanie kalorii i ruch to chce mieć pewność, że jego jedzenie będzie zdrowe, smaczne i obfite w wartości odżywcze - zapewnia Katarzyna Barczyk.

Firma MicroFood zamierza konsekwentnie poszerzać swoje portfolio zdrowych przekąsek, dlatego cały czas pracuje nad nowymi produktami. - Poza tym intensywnie szukamy nowych rynków zbytu, choć z wielką radością obserwujemy zainteresowanie krajowych handlowców oraz dystrybutorów naszymi produktami - zapewnia Katarzyna Barczyk.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.