Producent suszonych owoców MicroFood: Sektor zdrowych przekąsek znacząco rośnie

Autor: www.sadyogrody.pl 27 lipca 2016 13:43

Producent suszonych owoców MicroFood: Sektor zdrowych przekąsek znacząco rośnie Katarzyna Barczyk, dyrektorka do spraw sprzedaży i marketingu w firmie MicroFood

- Z naszych analiz a także obserwacji rynku wynika, że sektor zdrowych przekąsek znacznie się powiększa. Już od jakiegoś czasu można zaobserwować na rynku coraz większe ilości pseudo - zdrowych batonów zarówno zbożowych jak owocowych klejonych syropem glukozowo –fruktozowym ale także pojawiają się nowe rodzaje prawdziwie zdrowych chrupkich przekąsek, do których należą nasze produkty - mówi Katarzyna Barczyk, dyrektorka do spraw sprzedaży i marketingu w firmie MicroFood, która produkuje suszone owoce.

W tym roku firma MicroFood oraz brand Puffins obchodziły 5 urodziny. Firma zajmuje się produkcją suszonych owoców. 

- Mamy rodzinne doświadczenia z branżą spożywczą dlatego wiedzieliśmy, że to bardzo ciekawy sektor biznesowy. Od początku chcieliśmy połączyć naszą pasję do nowych technologii spożywczych z tworzeniem zdrowych, apetycznych i przyciągających wzrok produktów. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie puffingu, który jest inną metodą suszenia niż liofilizacja oraz postawiliśmy na owoce tropikalne, bo brakowało na rynku tego typu chrupiących produktów - mówi Katarzyna Barczyk.

- Z perspektywy czasu widzimy, że nasz produkt sprzedaje się coraz lepiej i jest znany coraz większej ilości konsumentów zainteresowanych alternatywą dla ciągnących się i gumowatych suszonych owoców. Nie bez znaczenia jest fakt, że produkty są w większości ekologiczne oraz oznaczone znaczkiem, iż jest to produkt dla wegan - dodaje Katarzyna Barczyk.

Jej zdaniem moda na zdrowie sprzyja wszystkim. - Cieszy mnie ona niezależnie od tego, czym zajmuje się nasza firma. Polacy i Polki ruszyli się z kanapy i to jest świetna wiadomość. Potrzeba aktywności fizycznej powoduje, że coraz częściej zastanawiamy się nad tym co jemy. Nie ukrywam, że sprzyja to producentom, którzy oferują klientom alternatywę dla słodyczy, bo skoro już ktoś zdecydował się na spalanie kalorii i ruch to chce mieć pewność, że jego jedzenie będzie zdrowe, smaczne i obfite w wartości odżywcze - zapewnia Katarzyna Barczyk.

Firma MicroFood zamierza konsekwentnie poszerzać swoje portfolio zdrowych przekąsek, dlatego cały czas pracuje nad nowymi produktami. - Poza tym intensywnie szukamy nowych rynków zbytu, choć z wielką radością obserwujemy zainteresowanie krajowych handlowców oraz dystrybutorów naszymi produktami - zapewnia Katarzyna Barczyk.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM