Producent sosów warzywnych zainwestował 5,5 mln zł w kampanię promocyjną

Autor: www.portalspozywczy.pl 20 kwietnia 2015 08:20

Producent musztardy, majonezu, ketchupu i sosów rusza z nietypową kampanią promocyjną. Jej autorem jest światowej sławy fotograf - Oliviero Toscani.

Roleski rusza z niekonwencjonalną kampanią promocyjną. Pierwszy jej etap, która potrwa od kwietnia do czerwca, pochłonął ok. 5,5 mln zł. Na tym jednak nie koniec. Zarząd spółki i jej właściciel zapowiadają kolejne działania promocyjne w drugiej połowie tego roku, jednak szczegółów na razie nie ujawniają. 

Firma Roleski na potrzebę nowej kampanii promocyjnej założyła Królewską wolną Republikę Roleski. Republika ma swój własny hymn mówiący o demokracji, miłości i wolności.

Roleski, to rodzinna firma, założon w 1972 r.,  jest jednym z największych polskich producentów ketchupów, musztard, majonezów, sosów oraz dressingów w kraju, zatrudnia obecnie ok. 350 osób. 

 

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI