Producent przypraw odczuwa patriotyzm konsumencki Polaków

Autor: www.sadyogrody.pl 26 stycznia 2017 14:46

- Mimo mniejszego, niż w poprzednich latach, popytu na gotowe mieszanki przypraw, utrzymaliśmy sprzedaż naszych produktów na zadowalającym poziomie. Niewątpliwy wpływ na to miał m.in. patriotyzm naszych klientów, którzy postawili na polskie wyroby - zapewnia Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.

- Największą sprzedaż w 2016 r. odnotowaliśmy dla przypraw jednorodnych takich jak: majeranek, liść laurowy, pieprz i ziele angielskie - mówi Jerzy Kurowski.

W 2016 roku Cykoria wprowadzała na rynek nowe produkty, poszerzając tym samym asortyment o np. bezcukrowe chipsy gruszkowe a także osiem, nowych przypraw. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI