Producent mrożonek podsumowuje 2016 r. i zapowiada priorytety na 2017 r.

Autor: www.sadyogrody.pl 03 stycznia 2017 12:57

Producent mrożonek podsumowuje 2016 r. i zapowiada priorytety na 2017 r. fot. shutterstock

- Sporym wyzwaniem na ten rok jest dla nas coraz bardziej konkurencyjny rynek pracy i rotacja pracowników. Naszym największym aktywem są nasi pracownicy i zespół - dzięki nim możemy planować kolejne ambitne wyzwania. Dlatego kluczowe jest dla nas, żeby zapewnić pracownikom odpowiednie warunki, przyjazną i motywującą atmosferę pracy, aby szanowali i wdrażali w życie wartości firmy oraz widzieli realne korzyści i szansę rozwoju w naszej dynamicznie rozwijającej się organizacji - zapewnia Maciej Włodarczyk, prezes Grupy Iglotex.

- Rok 2016  w działalności Grupy Iglotex minął pod znakiem wprowadzenia i rozwoju naszej marki własnej Proste Historie, która po kilkunastu miesiącach od wprowadzenia na rynek, osiągnęła 2 miejsce w detalicznym rynku żywności mrożonej pod względem udziału rynkowego, a w niektórych kategoriach – takich jak mączne wyroby kulinarne, ziemniaczane wyroby kulinarne - zdobyła pozycję lidera. Dziś, z całą pewnością możemy powiedzieć, że to była bardzo dobra decyzja - zapewnia Maciej Włodarczyk.

Firma promuje markę Proste Historie poprzez kampanię reklamową w telewizji, radiu, prasie i Internecie. -„Naszą historię” opowiadają znane osobowości kultury, sztuki i mediów takie jak Krystyna Janda, Maryla Rodowicz, Anna Dereszowska, Magdalena Różczka, Marcin Prokop i Wojciech Mann. Dzięki intensywnej pracy całego zespołu wciąż rośnie rozpoznawalność Prostych Historii i ich udział rynkowy. W 2017 roku będziemy konsekwentnie umacniać pozycję rynkową tej marki, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym - zapewnia prezes Igloteksu.

- W 2016 roku rozwijaliśmy również ofertę dla klientów gastronomicznych. Celem prac nad naszą ofertą gastronomiczną było jej uporządkowanie, dostosowanie do potrzeb klientów i ich wymagań jakościowych. W minionym roku mocno rozwinęliśmy również ofertę naszych marek gastronomicznych Iglotex Professional i Bistro HoReCa oraz wprowadziliśmy nowe kategorie produktów do oferty, takie jak świeże mięso i ryby - dodaje Maciej Włodarczyk.

Do sukcesów prezes Igloteksu zalicza również odnowienie i obrandowanie floty dystrybucyjnej i osobowej, dzięki czemu kilkuset przedstawicieli handlowych i kierowców promuje codziennie markę Proste Historie w całej Polsce. Firma dostosowała również flotę dystrybucyjną do potrzeb rynku gastronomicznego.

- Wdrożyliśmy również rozwiązania lean management w naszych zakładach produkcyjnych w Skórczu i Grudziądzu, dzięki czemu znacząco poprawiliśmy efektywność produkcji. W 2017 r. zamierzamy przenieść doświadczenia z tych projektów na pozostałe zakłady produkcyjne i inne obszary działalności firmy. Planujemy również inwestycje w dalszą poprawę jakości produktów, zwiększenie mocy produkcyjnych oraz infrastrukturę magazynową oddziałów dystrybucyjnych - zapewnia prezes.

Iglotex kontynuuje także proces usprawniania organizacji. - Finalizujemy wdrożenie funkcjonalnej struktury organizacyjnej i cały czas pracujemy nad jej efektywnością. W 2016 roku rozpoczęliśmy proces wdrożenia zintegrowanego systemu ERP w Grupie Iglotex, który będzie kontynuowany w kolejnych latach - wylicza prezes Igloteksu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI