Producent mrożonek podsumowuje 2016 r. i zapowiada priorytety na 2017 r.

Autor: www.sadyogrody.pl 03 stycznia 2017 12:57

Producent mrożonek podsumowuje 2016 r. i zapowiada priorytety na 2017 r. fot. shutterstock

- Sporym wyzwaniem na ten rok jest dla nas coraz bardziej konkurencyjny rynek pracy i rotacja pracowników. Naszym największym aktywem są nasi pracownicy i zespół - dzięki nim możemy planować kolejne ambitne wyzwania. Dlatego kluczowe jest dla nas, żeby zapewnić pracownikom odpowiednie warunki, przyjazną i motywującą atmosferę pracy, aby szanowali i wdrażali w życie wartości firmy oraz widzieli realne korzyści i szansę rozwoju w naszej dynamicznie rozwijającej się organizacji - zapewnia Maciej Włodarczyk, prezes Grupy Iglotex.

- Rok 2016  w działalności Grupy Iglotex minął pod znakiem wprowadzenia i rozwoju naszej marki własnej Proste Historie, która po kilkunastu miesiącach od wprowadzenia na rynek, osiągnęła 2 miejsce w detalicznym rynku żywności mrożonej pod względem udziału rynkowego, a w niektórych kategoriach – takich jak mączne wyroby kulinarne, ziemniaczane wyroby kulinarne - zdobyła pozycję lidera. Dziś, z całą pewnością możemy powiedzieć, że to była bardzo dobra decyzja - zapewnia Maciej Włodarczyk.

Firma promuje markę Proste Historie poprzez kampanię reklamową w telewizji, radiu, prasie i Internecie. -„Naszą historię” opowiadają znane osobowości kultury, sztuki i mediów takie jak Krystyna Janda, Maryla Rodowicz, Anna Dereszowska, Magdalena Różczka, Marcin Prokop i Wojciech Mann. Dzięki intensywnej pracy całego zespołu wciąż rośnie rozpoznawalność Prostych Historii i ich udział rynkowy. W 2017 roku będziemy konsekwentnie umacniać pozycję rynkową tej marki, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym - zapewnia prezes Igloteksu.

- W 2016 roku rozwijaliśmy również ofertę dla klientów gastronomicznych. Celem prac nad naszą ofertą gastronomiczną było jej uporządkowanie, dostosowanie do potrzeb klientów i ich wymagań jakościowych. W minionym roku mocno rozwinęliśmy również ofertę naszych marek gastronomicznych Iglotex Professional i Bistro HoReCa oraz wprowadziliśmy nowe kategorie produktów do oferty, takie jak świeże mięso i ryby - dodaje Maciej Włodarczyk.

Do sukcesów prezes Igloteksu zalicza również odnowienie i obrandowanie floty dystrybucyjnej i osobowej, dzięki czemu kilkuset przedstawicieli handlowych i kierowców promuje codziennie markę Proste Historie w całej Polsce. Firma dostosowała również flotę dystrybucyjną do potrzeb rynku gastronomicznego.

- Wdrożyliśmy również rozwiązania lean management w naszych zakładach produkcyjnych w Skórczu i Grudziądzu, dzięki czemu znacząco poprawiliśmy efektywność produkcji. W 2017 r. zamierzamy przenieść doświadczenia z tych projektów na pozostałe zakłady produkcyjne i inne obszary działalności firmy. Planujemy również inwestycje w dalszą poprawę jakości produktów, zwiększenie mocy produkcyjnych oraz infrastrukturę magazynową oddziałów dystrybucyjnych - zapewnia prezes.

Iglotex kontynuuje także proces usprawniania organizacji. - Finalizujemy wdrożenie funkcjonalnej struktury organizacyjnej i cały czas pracujemy nad jej efektywnością. W 2016 roku rozpoczęliśmy proces wdrożenia zintegrowanego systemu ERP w Grupie Iglotex, który będzie kontynuowany w kolejnych latach - wylicza prezes Igloteksu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.