Producenci i dystrybutorzy cydru promują się poprzez organizowanie imprez

$data.author.description Autor: portalspozywczy.pl 20 maja 2015 08:08

W końcu sierpnia br. odbędzie się w Polsce kolejna impreza promująca cydr. Tym razem Festiwal Jabłka i Cydru zorganizuje dystrybutor cydru marki Strongbow, czyli Grupa Żywiec.

W ubiegłym roku imprezy promujące cydr na dużą skalę organizowała Grupa Ambra, producent i dystrybutor win oraz Cydru Lubelskiego. Jednym z pomysłów Ambry było święto młodego cydru w Polsce, zorganizowane na wzór francuskiego święta młodego wina Beaujolais Nouveaux.

Tym razem brytyjska marka cydru Strongbow wspiera Festiwal Jabłka i Cydru, który odbędzie się 30 sierpnia w Warszawie.

Grupa Żywiec wprowadziła na polski rynek cydr Strongbow w marcu tego roku i zapowiadała, że czeka nas prawdziwa cydrowa rewolucja, zaś tegoroczne wakacje będą miały smak cydru.

Brytyjska marka Strongbow podbiła już serca konsumentów w 20 krajach i zapewniła sobie pozycję lidera kategorii na świecie.

W 2013 roku sprzedaż cydru w Polsce sięgnęła około 2 miliona litrów, podczas gdy w 2014 roku było to już ok. 9-10 miliona litrów. W tym roku sprzedaż cydru może podwoić się wobec roku ubiegłego.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI

KALENDARIUM