Producenci i dystrybutorzy cydru promują się poprzez organizowanie imprez

$data.author.description Autor: portalspozywczy.pl 20 maja 2015 08:08

W końcu sierpnia br. odbędzie się w Polsce kolejna impreza promująca cydr. Tym razem Festiwal Jabłka i Cydru zorganizuje dystrybutor cydru marki Strongbow, czyli Grupa Żywiec.

W ubiegłym roku imprezy promujące cydr na dużą skalę organizowała Grupa Ambra, producent i dystrybutor win oraz Cydru Lubelskiego. Jednym z pomysłów Ambry było święto młodego cydru w Polsce, zorganizowane na wzór francuskiego święta młodego wina Beaujolais Nouveaux.

Tym razem brytyjska marka cydru Strongbow wspiera Festiwal Jabłka i Cydru, który odbędzie się 30 sierpnia w Warszawie.

Grupa Żywiec wprowadziła na polski rynek cydr Strongbow w marcu tego roku i zapowiadała, że czeka nas prawdziwa cydrowa rewolucja, zaś tegoroczne wakacje będą miały smak cydru.

Brytyjska marka Strongbow podbiła już serca konsumentów w 20 krajach i zapewniła sobie pozycję lidera kategorii na świecie.

W 2013 roku sprzedaż cydru w Polsce sięgnęła około 2 miliona litrów, podczas gdy w 2014 roku było to już ok. 9-10 miliona litrów. W tym roku sprzedaż cydru może podwoić się wobec roku ubiegłego.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI