Producenci cydru nie chcą by rynek reklamy się dla nich otworzył

$data.author.description Autor: www.portalspozywczy.pl 29 maja 2015 12:02

Producenci cydru nie chcą by rynek reklamy się dla nich otworzył fot. shutterstock

Część producentów polskiego cydru nie chce otwarcia polskiego rynku reklamy dla cydru. Ich zdaniem zamiast na reklamach cydru, można byłoby skupić się na promowaniu marki naturalnego polskiego cydru. Dlaczego? Bo obawiają się produktów „cydropodobnych” - informuje www.portalspozywczy.pl.

Robert Ogór, prezes Grupy Ambra, produkującej wino i cydr, opowiada się za nieotwieraniem polskiego rynku reklamy dla cydru, bo paradoksalnie może to zaszkodzić temu młodemu rynkowi w Polsce.

 - Kiedy dwa lata temu przygotowywaliśmy naszą wizję Cydru Lubelskiego, wydawało mi się, że ważna dla rozwoju idei polskiego cydru będzie możliwość jego reklamy. Dziś jestem zszokowany tym, że wielkie międzynarodowe koncerny browarnicze wprowadzają na polski rynek mieszanki, które nazywają cydrem – mówi Robert Ogór.

Więcej czytaj w serwisie www.portalspozywczy.pl.

WIĘCEJ NA TEMAT

PRZETWÓRSTWO

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

NEWSLETTER

ZNAJDŹ NAS NA GOOGLE+

POLECAMY CZASOPISMA

WYSZUKIWARKI